زمان : 13 Azar 1398 - 13:58
شناسه : 155760
بازدید : 3121
بخش خصوصی سهم قابل توجهی در پایداری مسائل مختلف در استان داشته است/ دستگاه های دولتی نهایت تعامل با بخش خصوصی را داشته باشند/ با همدلی می توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم استاندار یزد در نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان یزد مطرح کرد: بخش خصوصی سهم قابل توجهی در پایداری مسائل مختلف در استان داشته است/ دستگاه های دولتی نهایت تعامل با بخش خصوصی را داشته باشند/ با همدلی می توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم استاندار یزد با بیان اینکه بعضا گزارشاتی در خصوص رفتار نامناسب برخی از ادارات با نمایندگان بخش خصوصی داشته ایم افزود: این رفتار به هیچ عنوان قابل قبول نیست و دستگاه های دولتی باید نهایت تعامل با این بخش را داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان یزد که با حضور جمعی از مدیران بخش خصوصی و دولتی در اتاق بازرگانی برگزار شد، با تشکر از این بخش به دلیل همراهی با دولت در شرایط کنونی گفت: علی رغم اینکه بخش خصوصی در شرایط کنونی و با توجه به تحولات بین‌المللی در عرصه‌های خارجی و داخلی چالش هایی را داشته است، با اینحال چرخ تولید را در استان زنده نگه داشته و سهم خود در پایداری مسائل مختلف در استان را به خوبی ایفا کرده اند.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مشکلات بخش خصوصی به مسائل کلان و ملی برمی گردد افزود: پیگیری ها نشان داده که استان به تنهایی نمی تواند این مشکلات را رفع کند و برای حل این چالش ها نیازمند حمایت های ملی هستیم که در این زمینه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی می توانند نقش پررنگی داشته باشند.
استاندار یزد تاکید کرد: دستگاه های دولتی تا جایی که قانون اجازه می دهد، باید از محصولات تولید شده در استان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه بعضا گزارشاتی در خصوص رفتار نامناسب برخی از ادارات با بخش خصوصی داشته ایم افزود: این رفتار به هیچ عنوان قابل قبول نیست و دستگاه های دولتی باید نهایت تعامل با بخش خصوصی را داشته باشند.
طالبی در انتها خاطرنشان کرد: کشور در شرایطی خاص به سر می برد و تنها راه عبور از شرایط فعلی همدلی است و باید نمود این همدلی در تمامی بخش های استان دیده شود.