زمان : 13 Azar 1398 - 15:04
شناسه : 155750
بازدید : 4881
زوج جوان رفسنجانی برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند زوج جوان رفسنجانی برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند در سومین روز از فرآیند ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک زوج رفسنجانی پا به عرصه انتخابات گذاشته و ثبت نام کردند.

 یزدفردا:در سومین روز از فرآیند ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک زوج رفسنجانی پا به عرصه انتخابات گذاشته و ثبت نام کردند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ از اولین روز از ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون در محل فرمانداری رفسنجان 6 مرد و یک زن برای حوزه های انتخابیه رفسنجان و انار ثبت نام کردند.

امروز 13 آذر ماه یک زوج برای این دوره از انتخابات به فرمانداری مراجعه و ثبت نام کردند.

 انصاری مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 82 کارهای اجرایی، ساختمانی و پیمانکاری را انجام می دهم و در شرکت های مختلفی سمت های هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره بودن را در کارنامه خود دارم در سال 85 عضو نظام مهندسی رفسنجان بودم و کار نظارت را انجام می دادم.

 وی هدف از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را کمک به حل مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: تا به حال کارهای پیمان کاری ساختمانی را انجام می دادم و به کار سیاسی هم علاقه دارم و اگر توفیق پیدا کنم و اگر نماینده شوم برای برداشتن موانع کارهای اقتصادی و ... برای شهرمان خدمتگذاری خواهم کرد.

 زاهدی در تشریح سوابق تحصیلی خود عنوان کرد: مدرک فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی روستایی از دانشگاه اصفهان دارم در حوزه های بین المللی زیر نظر منابع طبیعی استان کرمان فعالیت داشتم و در همین زمینه کار کردم.

 وی هدف از ثبت نام خود در انتخابات را چنین بیان کرد: چون رفسنجان مشکلات زیادی دارد و نماینده کنونی هم اهل رفسنجان نیست دوست دارم تا جایی که می توانم به همشهریان خودم در هر زمینه ای کمک  کنم و گره گشا باشم.

 اصغر زین الدینی منصورآبادی، علی اکبر پورغلامعلی، عباس جمالی، مصطفی آخوندی و اکبر ابراهیمی از دیگر داوطلبین حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در روز های گذشته ثبت نام کردند./شبستان