زمان : 09 Azar 1398 - 21:39
شناسه : 155691
بازدید : 7162
بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از موزه تاریخ بهاباد بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از موزه تاریخ بهاباد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به همراه فرماندار بهاباد از موزه تاریخ بهاباد بازدید و در نشستی پیرامون مسائل گردشگری شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ "سید مصطفی فاطمی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به همراه "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد از موزه تاریخ بهاباد بازدید نمود.

این موزه در بخش های بهاباد شناسی، مردم شناسی، تمبر، سکه و اسکناس، اسناد و نسخ و اشیاء تاریخی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

همچنین در ادامه این بازدید نشستی باحضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و معاون گردشگری این اداره کل، فرماندار بهاباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان برگزار و پیرامون مسائل گردشگری شهرستان از جمله پیشنهاد برگزاری جشنواره ملی زعفران در بهاباد، تهیه سند چشم اندازی گردشگری شهرستان، راه اندازی سایت قرق حیات وحش در راستای توسعه گردشگری و تهیه طرح سایت موزه و معرفی یک اثر فاخر برای شهرستان از برخی مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره زعفران در شهرستان بهاباد گفت: برند زعفران برای شهرستان بهاباد شناخته شده است و باید در زمینه های دیگر نیز ورود پیدا کنیم تا شهرستان بهاباد فقط به اسم زعفران شناخته نشود.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/IMG_9878.jpg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/IMG_9933.jpg