زمان : 07 Azar 1398 - 23:11
شناسه : 155665
بازدید : 3507
نشست نمایندگان سرمایه گذاری دستگاههای اجرایی برگزار شد نشست نمایندگان سرمایه گذاری دستگاههای اجرایی برگزار شد نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد و شماری از مسئولان اقتصادی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در این نشست آخرین وضعیت سرمایه گذاری در پروژه های انرژی خورشیدی در استان و استراتژی و برنامه های جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد برای جذب سرمایه گذاری تشریح شد.

نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد در این نشست ضمن بیان دیدگاههای خود در خصوص راههای جذب سرمایه گذاری و رونق این بخش، نقطه نظرات خود را پیرامون موضوعات مورد بحث ارائه کردند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد در این نشست با ارائه فرصت های سرمایه گذاری، تامین زیرساخت های حمل و نقل شهری، تامین سرانه های مسکونی، احداث پروژه های تفریحی و ورزشی و زیرساخت های فرهنگی را از جمله زمینه های مشارکت شهرداری عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاران می توانند در این بخش ها ورود پیدا کنند و شهرداری در تامین زمین، صدور پروانه و عوارض ساختمانی کمک خواهد کرد..

محمد شیبانی افزود:  در حال تدوین مشوق های لازم برای جلب سرمایه گذاری  به ویژه در بخش فرهنگی تفریحی و ارائه آن به شورای اسلامی شهر برای مصوب کردن آن هستیم.

وی احداث واحدهای مسکونی ارزان قیمت، احداث ساختمان پزشکان، پارک آبی و اکواریم، سالن سینما و واحدهای خدمات رفاهی بین راهی را از فرصت های سرمایه گذاری شهرداری عنوان کرد و گفت: اصول و ضوابط شهرسازی و بافت تاریخی در این طرح ها دیده و رعایت شده است.

وی با بیان اینکه 40 فرصت سرمایه گذاری در شهرداری شناسایی شده است؛ کاهش بروکراسی اداری در فرایند سرمایه گذاری ، برنده سازی فرصت های سرمایه گذاری و استفاده از سرمایه های خرد را از اقدامات شهرداری یزد در راستای بهبود سرمایه گذاری بیان کرد.