زمان : 02 Azar 1398 - 16:14
شناسه : 155597
بازدید : 2957
قدردانی معاون وزیر اقتصاد از تلاش های یزد برای کسب عنوان برتر کشوری  قدردانی معاون وزیر اقتصاد از تلاش های یزد برای کسب عنوان برتر کشوری محمد علی دهقان دهنوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به علی نمازی مدیر کل استان یزد از تلاش های این استان برای کسب عنوان برتر در بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این اداره کل در ارزیابی های عملکرد برنامه عملیاتی وزارت اقتصاد در سه ماهه نخست سال 98 در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری برتر شناخته شد و مقام نخست را در کشور کسب کرد.

این ارزیابی ها بر اساس تهیه و تدوین گزارش اقتصادی سالیانه، تحلیلی اقتصادی، پیش جلسات و نیز اظهار نظرهای کارشناسی منجر به تصمیم سازی در سطح استان، تهیه آمارهای اقتصادی ماهانه، فصلی و سالانه و اقدامات مرتبط با توسعه اقتصاد منطقه ای بوده است.

اجرای برنامه های عملیاتی در بخش های مختلف نظارت مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری از جمله سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالجاری است و چندی قبل به استان ابلاغ شده است.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در سال 97 نیز در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور برتر و مقام اول را کسب کرد.