زمان : 27 Aban 1398 - 18:52
شناسه : 155547
بازدید : 7922
حمله  به منزل و دفتر آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در یزد به نام معترضین به افزایش نرخ بنزین حمله به منزل و دفتر آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در یزد به نام معترضین به افزایش نرخ بنزین به بهانه اتفاقات اخیر وبه نام معترضین به افزایش نرخ بنزین ،اشرار قصد حمله به منزل و بیت آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند دستگیر و چند شرور دیگر متواری شدند.

یزدفردا :به بهانه اتفاقات اخیر وبه نام معترضین به افزایش نرخ بنزین ،اشرار  قصد حمله به منزل و بیت آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند دستگیر و چند شرور دیگر متواری شدند.
به گزارش خبرنگار یزدفردا، بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، که توسط نیروهای حفاظت امام جمعه و نیروهای امنیتی مستقر، شناسایی و با درگیری مختصری پیش از آنکه موفق به عملی کردن هدف خود را داشتند، چهار نفر از این افراد دستگیر و تعدادی از آنها متواری شدند.


بر اساس این گزارش، از این افراد، دو فقره قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن‌دار و یک عدد موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیر شدگان به مراجع مربوطه تحویل شدند.