زمان : 15 Aban 1398 - 00:24
شناسه : 155374
بازدید : 4332
فرماندار بهاباد خواستار شناسایی بیکاران واقعی شهرستان شد فرماندار بهاباد خواستار شناسایی بیکاران واقعی شهرستان شد فرماندار بهاباد برای شناسایی بیکاران واقعی، بر ضرورت راه اندازی دفتر کاریابی و تهیه شناسنامه افراد بیکار تأکید نمود و گفت: با تهیه لیست افراد جویای کار دقیق تر می توان جمعیت افراد بیكار را شناسایی نمود تا حق کسی تضییع نشود.

فرماندار بهاباد در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با اشاره به تلاش های خوب انجام شده در حوزه اشتغال شهرستان و حمایت های دولت در خصوص تسهیلات اشتغال فراگیر و توجه ویژه مسئولین و دستگاه های اجرایی و بانکها برای اجرای آن گفت: این اقدامات باعث کاهش نرخ بیکاری در شهرستان شده است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

"محمدمهدی خانی زاده" با توجه  به عدم وجود دفتر کاریابی در شهرستان برای شناسایی بیکاران واقعی، بر ضروت راه اندازی دفتر کاریابی و تهیه شناسنامه افراد بیکار تأکید نمود و گفت: بعضی از افراد دنبال شغل بهتر هستند که با تهیه لیست افراد جویای کار دقیق تر می توان جمعیت افراد بیكار را شناسایی نمود تا حق کسی تضییع نشود.

وی با اشاره به سهم 25 درصدی تعاونی ها در اقتصاد گفت: متأسفانه در شهرستان تعاونی هایی که بتوانند کارهای بزرگی به آنها واگذار کنیم نداریم؛ می طلبد با تقویت بخش تعاون زمینه حضور پررنگ تعاونی ها را فراهم نمود.

خانی زاده در راستای صیانت از نیروی کار، بر ایجاد امنیت شغلی برای قشر کارگر در قراردادهایی که منعقد می شود و همچنین اطلاع رسانی ارائه خدمات رفاهی به جامعه کارگری تأکید نمود.

وی باتوجه به تأمین زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع رفاهی کارگری شهرستان گفت: انشاءا... در دهه فجر امسال با کلنگ زنی شروع فاز اول این مجموعه بتوانیم زمینه ارائه خدمات رفاهی برای کارگران را فراهم کنیم.

پیگیری برای در دستور کار قرار گرفتن احداث ساختمان اداری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و تأمین خودروی مناسب با به توجه به فاصله این شهرستان تا مرکز استان از دیگر مواردی بود که فرماندار بهاباد تأکید نمود.

 گفتنی است در این مراسم که مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، معاونین فرماندار بهاباد، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان  حضور داشتند از زحمات چهارساله "علی اصغر نوری شادکام" تقدیر و "مرتضی کارگر" به سمت رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهاباد معرفی گردید.