زمان : 14 Aban 1398 - 02:31
شناسه : 155363
بازدید : 13549
احتمال وجود رابطه میان کایلی جنر و دریک خواننده ی معروف احتمال وجود رابطه میان کایلی جنر و دریک خواننده ی معروف منابع آگاه گفته اند که دریک و کایلی در یک مهمانی به گونه‌ای رفتار میکرده‌اند که انگار ارتباطی میان آنها وجود دارد

بـر اسـاس گزارش منتشر شده توسط رسانه ها شب گذشته کایلی جنر در مهمانی هالووین دریک رپر سرشناس ۳۳ سالـه حضور داشته و اغـلـب اوقات مهمانی را آنها درکنارهم سپری کرده‌اند! یک منبع نزدیک به آنها در گفتگو با US Weekly گفته است دریک و کایلی در این مهمانی به گونه‌ای رفتار میکرده‌اند که انگار ارتباطی میان آنها وجود دارد. کایلی جنر هفته گذشته نیز در جشن تولد ۳۳ سالگی دریک حضور داشت

 

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/9bc7b150-f6e5-11e9-9956-7d58ea31f6a5_800_420.png

همانطور که گفتیم، یک منبع نزدیک به خبرگزاری E! News در رابطه با روابط میان کایلی جنر و تراویس اسکات گفته بود: “در حال حاضر، کایلی جنر از تمام کارهایی که انجام می دهد؛ بسیار خوشحال است. او برنامه‌ای برای بازگشت به تراویس اسکات و یا جدایی همیشگی از او ندارد! اما او می داند که در نهایت، شاید این امکان وجود داشته باشد که با تراویس اسکات رابطه جدید دیگری را آغاز کند؛ زیرا زندگی کایلی جنر به خاطر دخترش استورمی وبستر به تراویس اسکات پیوند خورده است”.

کایلی و تراویس هر دو زندگی جداگانه‌ای دارند!

این منبع در ادامه گفته بود: “در حال حاضر همه چیز برای آن‌ها خوب پیش می رود. آن دو از این که کنار یکدیگر با دخترشان استورمی وبستر وقت می گذرانند، خیلی خوشحال هستند؛ در حالی که هر دوی آن‌ها، زندگی جداگانه‌ای هم دارند که از آن هم لذت می برند”.

با این حال نمی توان به طور قطع بیان کرد کایلی جنر و دریک با یکدیگر ارتباط دارند! باید صبر کرد و دید در آینده چه پیش خواهد آمد!