زمان : 03 Aban 1398 - 17:22
شناسه : 155130
بازدید : 7221
دستگیری روح الله زم از مهم ترین اقدامات امنیتی بود/ اطلاعاتِ دقیق این اقدامات نباید آشکار شود دستگیری روح الله زم از مهم ترین اقدامات امنیتی بود/ اطلاعاتِ دقیق این اقدامات نباید آشکار شود

یزدفردا:عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: قرار نیست که شگردها و اقداماتی که در عملیات دستگیری زم انجام شد آشکار شود.

 پرویز سروری عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مورد جزئیات دستگیری روح الله زم و هک کردن کانال آمدنیوز گفت: ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف مشهود بوده و اقداماتی که صورت می گیرد کاملا منحصر به فرد است و جبهه های ضد انقلاب که احساس می کردند که در امنیت کامل به سر می برند، با اقدامات و برنامه ریزی دقیق سربازان گمنام امام زمان(ع)، اقداماتشان بی اثر شد.

او افزود:کسانی که جنایت کرده و کسانی که در جهت ضربه زدن به منافع ملی ما حرکت می کنند باید بدانند که بالاخره در دام عدالت گرفتار خواهند شد و همه مردم انتظار دارند که این مسئله شفاف شود و سر دسته های این افراد خبیث و جریان های فاسد بدون هیچ ملاحظه و مماشاتی به مردم معرفی شوند. نگرانی که امروز در بین مردم وجود دارد این است که افراد ممکن است متصل به قدرت هایی باشند و به لحاظ ملاحظات و مماشات، این افراد به مردم معرفی نشوند.

سروری تصریح کرد: طبیعی بود که جریان نفوذ توانسته بود به دستگاه های کشور نفوذ پیدا کند و اطلاعاتی غلط به مردم منتقل کند، بنابراین باید عناصری که در این زمینه همکاری می کردند دستگیر شوند تا درس عبرتی برای دشمنان این نظام باشند و ما امیدواریم به زودی شاهد معرفی عناصر نفوذی و وابسته به دشمن و شاهد شفافیتی دقیق در این زمینه باشیم.

وی با توجه به دستگیری روح الله زم و هک شدن کانال آمد نیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران افزود: این اقدامی که صورت گرفته از ابتکارات مهم امنیتی است و قرار نیست که شگرد ها و اقداماتی که در این عملیات انجام شد آشکار شود. اگر اطلاعات این اقدامات از بین برود و البته مسئولان مربوطه هر زمان که احساس می کنند خبر های قبلی اهمیت ندارد، اطلاعات جدید را برای آگاهی بیشتر مردم در اختیار خواهند گذاشت و بهتر است که دشمن در ابهام بماند و هر روز برای خود داستان سرایی کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان