زمان : 01 Aban 1398 - 15:28
شناسه : 155082
بازدید : 5087
رای‌زنی، تبادل‌نظر و اخذ قول مساعد برای رفع مشکلات شهرستان در حوزه‌های زیربنایی و اعتبارات رای‌زنی، تبادل‌نظر و اخذ قول مساعد برای رفع مشکلات شهرستان در حوزه‌های زیربنایی و اعتبارات

یزدفردا:فرماندار اردکان به‌منظور رای‌زنی و استمداد در خصوص رفع برخی مشکلات شهرستان با تعدادی از مدیران استانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 
به گزارش یزدفردا  بهروز شهابی‌زاد در دیدارهای جداگانه با مدیرکلّ نوسازی مدارس، رئیس سازمان مدیریّت و برنامه‌ریزی، مدیرکلّ دفتر فنّی و مدیرکلّ امور شهری استانداری، به تشریح مشکلات و انتظارات شهرستان پرداخت و در زمینه رفع آن‌ها با مدیران استان تبادل‌نظر و رای‌زنی کرد.
 
فرماندار اردکان در دیدار با جواد ذاکر مدیرکلّ نوسازی مدارس، ضمن تشریح وضعیّت مدارس و رشد جمعیّت دانش‌آموزی شهرستان، احداث آموزشگاه‌های جدید و نیز تعمیر و تجهیز تعداد زیادی از فضاهای موجود آموزشی را ضروری دانست و مدیرکلّ نوسازی مدارس قول مساعد داد برای بازدید از آن‌ها و کمک به خرید تجهیزات اقدام شود.
 
شهابی‌زاد در ادامه در نشست با سیّد مجتبی حسینی‌پور رئیس سازمان مدیریّت و برنامه‌ریزی استان، قول مساعد را برای کمک در زمینه‌های تخصیص ویژه اعتبارات و تسریع و همکاری بیش‌تر در مراحل موافقت‌نامه‌های عمرانی سال‌جاری اخذ کرد. در این دیدار همچنین درباره زمینه‌های جذب اعتبارات ملّی، موضوعات آمایش سرزمین و برنامه‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تبادل‌نظر شد.
 
فرماندار اردکان با محمّدرضا عارفی مدیرکلّ دفتر فنّی استانداری یزد نیز دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی، درباره کارگروه زیربنایی و مسائل فنّی شهرستان با وی مذاکره کرد. عارفی در این دیدار در خصوص هماهنگی با مدیریّت ارشد شهرستان در تصمیم‌گیری‌های استانی قول مساعدت داد.
 
بهروز شهابی‌زاد همچنین در دیدار با محمّد یارمند مدیرکلّ دفتر امور شهری استانداری، کاهش اعتبارات شهرداری‌ها را یک چالش اساسی دانست و ضمن درخواست کمک به شهرداری‌های شهرستان اردکان از محلّ اعتبارات متمرکز استانی، از وی درخصوص همکاری و همراهی برای دریافت ماشین‌آلات و تجهیزات از وزارت کشور برای شهرداری‌ها تقدیر کرد.