زمان : 23 Mehr 1398 - 20:28
شناسه : 154873
بازدید : 4389
نیمار و یک سال دوری از میادین در پی اس جی! نیمار و یک سال دوری از میادین در پی اس جی!

یزدفردا:نیمار از زمانی که به پاری سن ژرمن پیوسته، تقریبا به اندازه یک سال قادر به همراهی این تیم نبوده است.

 

کابوس مصدومیت دست بردار ستاره برزیلی نیست و بعد از آنکه نیمار در دیدار دوستانه سلسائو مقابل تیم ملی نیجریه مصدوم شد، پاری سن ژرمن خبر از دوری چهار هفته ای وی از میادین را داد.

روز گذشته تیم پزشکی پی اس جی اعلام کرد که نیمار به دلیل مصدومیت عضلانی یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و به احتمال زیاد روز بازی برگشت برابر رئال در لیگ قهرمانان می تواند بار دیگر تیمش را همراهی کند.

 نیمار تابستان 2017 از بارسا به پی اس جی پیوست و از آن زمان این برای پانزدهمین بار است که او دچار مصدومیت می شود. اولین مصدومیت نیمار دقیقا یک ماه پس از پیوستن او به پی اس جی بود و البته خیلی جدی نبود و پس از 5 روز و از دست دادن یک بازی توانست به ترکیب پی اس جی برگردد. تا الان او 322 روز را در پی اس جی به دور از میادین بوده و با احتساب دوری یک ماهه ی اخیر، مدت زمان غیبت نیمار در میادین به 352 روز خواهد رسید و به عبارتی او به اندازه یک سال به دور از میادین مانده و نیمی از بازی های پی اس جی را از دست داده است.

تعداد دیدارهایی که نیمار در پی اس جی به دلیل مصدومیت از دست داده به 51 می رسد و در این مدت او فقط توانسته در یک بازی دور حذفی لیگ قهرمانان، پاری سن ژرمن را همراهی کند که به بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 18-2017 در زمین رئال بر می گردد.

همین مصدومیت های متوالی باعث تردید سران رئال برای جذب نیمار در تابستان امسال شد و بارسلونا نیز در این زمینه تردیدهایی جدی داشت.

 

منبع: ورزش سه