زمان : 01 Esfand 1387 - 17:15
شناسه : 15446
بازدید : 5988
 تشکر رئیس دانشگاه یزد از حضور  معنادار  دانشجویان -استید و مردم یزد در استقبال از دولت:مرحبا به اين حضور و آگاهي!-دومین سفر استانی رییس جمهور(70) تشکر رئیس دانشگاه یزد از حضور معنادار دانشجویان -استید و مردم یزد در استقبال از دولت:مرحبا به اين حضور و آگاهي!-دومین سفر استانی رییس جمهور(70)

یزدفردا :دکتر سيدعلي محمد ميبدي رييس دانشگاه طی پیامی از حضور معنادار حضور معنادار و حماسي مردان و زنان متعهد و نيك سيرت یزدی در استقبال از دولت خدمتگزار تشکر نمود .

به گزارش یزدفردا "دکتر میبدی با اشاره به اینکه دارالعلم و دارالعباده يزد چهارشنبه سي ام بهمن ماه امسال حضور معنادار و حماسي مردان و زنان متعهد و نيك سيرتي را شاهد بود كه پير و جوان همه با هم استقبال چشمگيرو به يادماندني را از دولت خدمتگزار و مردمي آقاي دكتر محمود احمدي نژاد رقم زدند خطاب به حماسه آفرینان آورده است :مرحبا به اين حضور و آگاهي!

در ادامه پیام رییس دانشگاه یزد آمده است :درود و سلام خدا بر شما باد كه در تداوم راه امام و شهيدان انقلاب اسلامي، با خلق حماسه اي ديگر برميثاق جاودانتان با آرمانهاي والاي اين انقلاب پاي فشرديد. حضور پرشور و آگاهانه شما در اين مراسم، به جلوه هاي تابناك عدالت محوري، آرمانخواهي و ولايتمداري در اين سرزمين، فروغي دو چندان بخشيد.

دکتر میبدی در پیام خود با اشاره به اینکه قلم و بيان اين جانب قادرنيست عظمتي را به بزرگي آنچه دانشجویان فهیم وهمكاران عزيزم در دانشگاه يزد همگام و همراه با خيل عظيم مردم قدرشناس و آگاه اين ديار آفريدند، توصيف كند آورده است :احسنت! و هزاران آفرين بر اين شور و شعور وصف ناپذير!

رییس دانشگاه یزد در پایان پیام خود آورده است :اين جانب وظيفه خود مي دانم از تمامي شما فرهيختگان ارجمند و عموم شهروندان گرانقدر صميمانه سپاسگزاري نمايم. از درگاه خداوند سبحان، سلامت، سعادت و مزيد توفيقات شما را مسألت دارم.

یزدفردا