زمان : 19 Mehr 1398 - 19:32
شناسه : 154443
بازدید : 4795
تشکیل پلیس انفال برای پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و طبیعی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر داد تشکیل پلیس انفال برای پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و طبیعی
یزدفردا:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل پلیس انفال برای پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و طبیعی در گلستان خبر داد.
 
 حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل پلیس انفال برای پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و طبیعی خبر داد و گفت: این پلیس از اول مهر با مشارکت دادستانی و دستگاه‌های اجرایی مسئول در این حوزه مانند محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: پلیس انفال با رصد منطقه، هر گونه اقدام به ساخت و ساز و دست اندازی در اراضی جنگلی، مرتعی و کشاورزی را شناسایی و بلافاصله بدون طی تشریفات قانونی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز را تخریب می‌کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی تخلفات و پیشگیری از وقوع جرم هدف از تشکیل پلیس انفال است، اظهار کرد: علاوه بر تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز، قانون برای متخلفان مجازات حبس هم پیش بینی کرده است.

به گفته سیدحسینی، هزینه ماشین آلاتی که حکم قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز را اجرا می‌کنند باید متخلف بپردازد.