زمان : 01 Esfand 1387 - 15:04
شناسه : 15437
بازدید : 6674
رئيس‌جمهور در آغاز جلسه هيئت دولت در يزد:سياستمداران استقبال‌هاي پرشور مردم از خادمان ملت را تحليل كنند-دومین سفر استانی رییس جمهور(62)   رئيس‌جمهور در آغاز جلسه هيئت دولت در يزد:سياستمداران استقبال‌هاي پرشور مردم از خادمان ملت را تحليل كنند-دومین سفر استانی رییس جمهور(62)

یزدفردا " محمود احمدي‌نژاد صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه ويژه هيئت دولت در دور دوم سفر استاني به يزد با بيان اينكه مردم يزد با حضوري تاريخي حرف دل و آرمان‌هاي خود را فرياد زدند و به گوش جهانيان رساندند، اظهار داشت: تحليل‌گران و سياستمداران بايد حركت پرشور و تاريخي و حضور همه آحاد و اقشار مردم را در استقبال از خادمان ملت و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب بررسي كنند.
رئيس‌جمهور عظمت حضور و امواج گسترده انساني در اوج شادابي، نشاط و اميد و با فريادهاي بلند و چهره‌هاي خندان را نشانه هوشمندي و درايت مردم يزد برشمرد و تصريح كرد: فرهنگ اسلامي و انقلابي و صفات بارز مسلماني و ارزش‌هاي متعالي در عمق و دل و جان و زندگي مرم يزد موج مي‌زند.
وي با تأكيد بر اينكه كسي قادر نيست حركت مردم را در قالب كلمات و بيان ترسيم كند، گفت:در سي و يكمين سال انقلاب اسلامي اين همه دل مشتاق، پاي ارزش‌هاي متعالي ايستاده‌اند و اين در حالي است كه قدرت‌ها رو به افول و در آرزوي كمترين حمايت مردم هستند.
احمدي‌نژاد با قدرداني از همه اقشار مردم يزد بخصوص جوانان به عنوان صحنه گردان اصلي حماسه روز نخست سفر استاني تأكيد كرد: خادمان ملت بزرگواري مردم يزد را فراموش نخواهند كرد و مسؤوليت و خدمت‌رساني را از ياد نخواهند برد.
رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود يزد را از كانون‌هاي اصلي جوشش فرهنگ و تمدن ايران زمين دانست و گفت: مردم يزد همواره و در طول تاريخ آرماني،‌ انساني و انقلابي زندگي و با سخت‌كوشي، استقامت، قناعت و دورانديشي و همدلي كوير را به گلستان تبديل كرده‌اند.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه خيل سرداران و مجاهدان و شهيدان، بي‌ادعا از حيثيت بشريت دفاع كرده‌اند، اظهار داشت: در دوران انقلاب نيز شهيد آيت‌الله صدوقي و آيت‌الله خاتمي مردم را تربيت كردند.

یزد فردا110