زمان : 17 Mehr 1398 - 18:28
شناسه : 154258
بازدید : 5257
پیکه: نسبت به لباس رئال مادرید آلرژی دارم! پیکه: نسبت به لباس رئال مادرید آلرژی دارم!

یزدفردا:جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا مدعی شد نسبت به لباس رئال مادرید آلرژی دارد.  

 علاوه بر درخشش در مستطیل سبز، هواداران بارسلونا به دلیل تعصب فراوان جرارد پیکه  به وی علاقه زیادی دارند و با خواندن این مصاحبه حتما این علاقه دو چندان می شود.

 بعد از آنکه بیش از یک دهه پیش پپ گواردیولا تصمیم به جذب مدافع کاتالونیایی و در آن مقطع نیمکت نشین منچستریونایتد گرفت، جرارد پیکه در همه افتخارات بارسا در سالهای اخیر نقش مهمی را ایفا کرده و مدافع ثابت آبی اناری ها در 12 سال اخیر بوده است. اما محبوبیت جرارد پیکه در کاتالونیا تنها مختص به درخشش در مستطیل سبز نیست و عقاید سیاسی وی و البته حمایت همه جانبه از رویدادهای سیاسی و اجتماعی خاص این منطقه، محبوبیت او را دو چندان کرده است؛ بطوریکه بسیاری ریاست باشگاه بارسلونا را برازنده جرارد پیکه می دانند.

 جرارد پیکه، مدافع متعصب و 32 ساله بارسلونا با حضور در یک برنامه تلویزیونی در کنار تنیسور هموطن خود دیوید فرر، در مورد جام جدید دیویس که در ماه نوامبر در مادرید برگزار می شود و البته مسائل دیگری صحبت کرد.

جرارد پیکه گفت: "معمولا وقتی جنجالی به پا می کنم این اتفاق برنامه ریزی شده است. در نهایت فوتبال مانند یک صحنه نمایش است و ما همیشه در رختکن در مورد اتفاقاتی که رخ می دهد صحبت کرده و البته می خندیم. همه چیز در نهایت یک دروغ و مانند سیرک است و اگر اینگونه به مسائل نگاه کنیم همه چیز آسان تر به نظر می رسد. هر آنچه در مورد این فضای پرهیاهو و حرف هایی که گفته می شود و شما می خوانید را فراموش کنید.

 هنگامی که جوان هستید اتفاقات بیشتر روی شما تاثیر می گذارند و در نهایت وقتی سن شما بالاتر رفت جان سخت تر شده و یاد می گیرید که همه چیز نسبی است. دنیای فوتبال بسیار نتیجه گرا بوده، زیرا اگر شما در یک بازی مغلوب شوید همه از شما انتقاد می کنند، اما اگر در فوتبال پیروز شوید، همه شما را تحسین می کنند حتی اگر خوب بازی نکرده باشید."

 در این لحظه دیوید فرر مدعی شد که در دنیای تنیس کسی علیه تنیسورها سوت نمی زند و جرارد پیکه اذعان داشت که او بارها با محیط تند و خصمانه ای روبرو شده است.

 نباید فراموش کرد جرارد پیکه هر چقدر در بارسلونا و نوکمپ محبوب است، به دلیل عقاید سیاسی- اجتماعی خود و عدم خواندن سرود تیم ملی اسپانیا در بسیاری از استادیوم های اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفته و حتی هو می شود.

 جرارد پیکه ادامه داد: "اینکه مردم مقابل من باشند بیشتر به من انگیزه می دهد و حس می کنم هرچه بهتر بازی کنید جواب محکم تری به آنها داده اید. در مقطعی من حتی در لباس تیم ملی اسپانیا نیز هو می شدم و این بهترین زمان برای درخشش من بود."

 مدافع متعصب بارسلونا در ادامه مدعی شد نسبت به لباس رئال مادرید آلرژی دارد. جرارد پیکه گفت: "حتی اگر در پایان یک بازی لباس خود را با بازیکنان حریف عوض کرده باشم، لباس رئال مادرید را بر تن نمی کنم."

 در این لحظه مجری برنامه پابلو موتس مدعی شد شاید دلیل این کار عرق کردن لباس حریف بوده که جرارد پیکه گفت به لباس رئال مادرید آلرژی دارد.

 جرارد پیکه در ماه های اخیر متولی برگزاری یک تورنمنت تنیس با روشی جدید شده و قرار است بسیاری از تنیسورهای مشهور به زودی در پایتخت اسپانیا گرد هم آمده و مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. مدافع بارسلونا با اشاره به قالب جدید جام دیویس، یادآوری کرد که در مادرید بهترین های دنیا مانند رافائل نادال، نواک جوکوویچ و اندی ماری حضور خواهند داشت و این رویداد برای تنیسورها و هواداران تجربه بسیار خوبی خواهد بود.

جرارد پیکه گفت: "راجر فدرر در این تورنمنت حضور نخواهد داشت و در بین شانزده فینالیست جایی ندارد، زیرا وی قبول نکرد که در قالب این بازی های پیشنهادی ما شرکت کند. برای من برگزاری این تورنمنت یک کار و تلاش بزرگ است. من به شانگهای، نیویورک، پاریس و .... برای گفتگو با بازیکنان و متقاعد کردن آنها، سفرهای زیادی کرده ام. "

 جرارد پیکه همچنین در مورد تنیس بازی کردن خود گفت: "بیشتر در دوران کودکی بازی می کردم و البته کمی بهتر از خواکین بودم."

 در ادامه پابلو موتس از دیوید فرر در مورد سبک تنیس بازی کردن جرارد پیکه پرسید و تنیسور اسپانیایی اینگونه پاسخ داد: "من تا به حال بازی های پیکه را فقط در ویدئوهایی دیده ام و اگر مثل فوتبال بازی کردن من باشد که ..."

 

منبع: ورزش سه