زمان : 15 Mehr 1398 - 21:33
شناسه : 154169
بازدید : 4887
اعزام اولین کاروان زیارتی پیاده روی اربعین در بهاباد / افزایش 40 درصدی زائرین پیاده روی اربعین در بهاباد اعزام اولین کاروان زیارتی پیاده روی اربعین در بهاباد / افزایش 40 درصدی زائرین پیاده روی اربعین در بهاباد نخستین کاروان زیارتی پیاده روی اربعین در بهاباد صبح امروز با بدرقه فرماندار بهاباد، جمعی از مسئولین و خانواده این زائران از گلزار شهدای بهاباد با دو دستگاه اتوبوس راهی کربلا‌ی معلی شدند.

یزدفردا:نخستین کاروان زیارتی پیاده روی اربعین در بهاباد صبح امروز با بدرقه فرماندار بهاباد، جمعی از مسئولین و خانواده این زائران از گلزار شهدای بهاباد با دو دستگاه اتوبوس راهی کربلا‌ی معلی شدند.

 نخستین کاروان زیارتی پیاده روی اربعین در بهاباد صبح امروز دوشنبه 15 مهرماه98 با بدرقه فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، فرماندهان انتظامی و بسیج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و خانواده این زائران از گلزار شهدای بهاباد با دو دستگاه اتوبوس راهی کربلا‌ی معلی شدند.

فرماندار بهاباد در حاشیه این مراسم، پیاده روی اربعین را بزرگترین اجتماع مسلمانان و نمادی از وحدت، اتحاد و همدلی عنوان نمود که اقتدار اسلام را به دشمنان نشان می دهد.

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره به شور حسینی که در بین مردم شهرستان شاهد هستیم، از افزایش 40 درصدی زائرین پیاده روی اربعین حسینی نسبت به سال گذشته در شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: براساس آمار افرادی که ثبت نام کردند و در حال اعزام هستند پیش بینی می شود امسال حدود 2300 نفر از مردم شهرستان بهاباد در پیاده روی اربعین شرکت کنند.