زمان : 15 Mehr 1398 - 10:47
شناسه : 154108
بازدید : 4175
اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار به بهسازی بیت آیت‌الله حائری اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار به بهسازی بیت آیت‌الله حائری صبح امروز فرماندارمیبد در بازدید از روند بهسازی و مرمت بیت آیت‌الله حائری (ره) مؤسس حوزه علمیه قم از اختصاص 600 میلیون تومان به این پروژه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد بابیان اینکه مرحوم آیت‌الله حائری مؤسس حوزه علمیه احیاء گر فرهنگ و مکتب تشیع بودند، گفت: لازم بود این خانه به‌عنوان خانه‌ای که یک عالم جهان اسلام در آن چشم به جهان گشوده است امروز به‌عنوان مکانی تاریخی و فرهنگی احیا و به جهان اسلام معرفی شود.

حسین فلاح گفت: از اعتبارات متمرکز میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری با همراهی سازمان برنامه بودجه 600 میلیون تومان به این پروژه، در سه محور بهسازی بیت، نورپردازی اطراف بنا و بهسازی مسیر ورود به بیت آیت‌الله حائری (ره) اختصاص یافت.

فرماندارمیبد بابیان اینکه بیت آیت‌الله حائری (ره) قرا ر است به‌عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی مثل کتابخانه، دارالقرآن و کلاس‌های آموزش قرآن بوده و به‌عنوان بنای معنوی و ماندگار در جهان اسلام محور گردشگری علمای اسلام باشد؛ خاطرنشان کرد: این پروژه قراراست در آذرماه به بهره‌برداری برسد.