جادوگری در فضای مجازی

انواع خر مهره، ناموس کفتار، ناف آهوی ختن، استخوان هد هد، فلزات حکاکی شده و ناب گرگ از محتویات یکی از این صفحات است که خودش را جادوگر نامیده است.

می‌گوید کارش سه مرحله دارد: مرحله اول را خود دعا نویس انجام می‌دهد، مرحله دوم را موکل و مرحله سوم را مشتری؛ تاکید می‌کند که دو نوع کار انجام می‌دهد. دعاها ضمانت اجرایی ندارند و مهلت ۴۰ روزه دارند و بعد از آن نیاز به تمدید دارند اما طلسم‌ها که قیمت بالاتری دارند، مادام العمر بوده و تضمین شده هستند.

انگشترهای جلب و جذب معشوق

موکلدار/ زبان‌بند و جامع/ باعث محبت و تغییر خلق/ رزق و روزی شدید و صدها خواص دیگر

مهره مار افعی

محبوبیت بین زن و شوهر/ رسیدن به مال و مقام/ زبان‌بندی اطرافیان و دشمنان

طلسم آدمک

قوی ترین طلسم برای جذب مردانی که بسیار مغرور هستند. با روغن چرب و در آتش انداخته می‌شود و باعث می‌شود شخص بیتاب و بی قرار شود.

ناب گرگ

رفع سحر جادو طلسم و همزاد و گره در کارها و باز کردن گره زبان بندی

سنگ بودایی

جلب نظر و محبت مردان وزنان

 

طلسم قوی و فوری نعل اسب

برای محبت و احضار فرد از راه دور و بی‌قراری شدید معشوق

 

صورت طلسم ملک دردائیل

تجیب خلقی، محبوب القلوب شدن برای حامل لوح، صاحب عزت و حرمت نزد مردم، حکام، سلاطین و بزرگان، مردم عاشق و شیدای صاحب طلسم

لوح خرسوار (رکوب الحمار)

قویترین لوح تسخیر زن دربرابرمرد و بالعکس

مهره شب چراغ

آرامش بعد از جدایی و جدایی و وفادار ماندن معشوق و تمرکز بالا برای یادگیری و درس خواندن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ناموس کفتار صادراتی، حیوانات در چنگال خرافه پرستی

ناموس کفتار، یکی از پرتکرارترین چیزهایی است که در نتیجه جست‌وجو در صفحات مجازی می‌توان دید. طرفداران بسیارش معتقدند که  خواص بی‌شماری دارد و اگر با مهره مار همراه فردی باشد تاثیرات فوق العاده‌ای در زندگی او خواهد گذاشت. خاصیت اصلیاش را تسخیر قلب و افزایش محبت و عشق می‌دانند و می‌گویند برای گشایش بخت مرد و زن بینظیر است و تاثیرش را در کوتاهترین زمان ممکن می گذارد. زبان دشمنان فرد را می‌بندد و دیگران را مطیع می‌کند؛ بعد از شکار و دریدن آلت تناسلی حیوان و  نوشتن دعای آن  ۴۰ روز طول می‌کشد تا اثرش را در زندگی فرد بگذارد. لازم به ذکر است که قیمتش با ضمانت اصل بودن در حدود دو میلیون تومان است.

چند وقت پیش بود که انتشار فیلم و عکس‌هایی دلخراش از دریده شدن یک کفتار به دست یک چوپان در فضای مجازی خبرساز شد. بررسی‌های صورت گرفته حاکی از آن بود که این چوپان برای به دست آوردن آلت تناسلی این حیوان برای خوش‌شانسی، اقدام به این کار کرده استو در نهایت هم روانه زندان شد. هرچند که عده‌ای معتقد بودند که اگر فرج کفتار خوش شانسی می‌آورد، چوپان الان در زندان نبود!

مهره مار، دومین نام آشناست. می‌گویند که دو مهره در هنگام جفت گیری دو مار ایجاد می‌شود و باید هر دو آنها را باهم برداشت تا تاثیر خودش را بگذارد. این دو مهره اگر اصل باشند چیزی در حدود ۲ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت دارند. گفتنی است که طرفداران ناموس کفتار و مهره مار به حدی زیادند که این دو طلسم از هند و پاکستان به ایران صادرات می‌شوند. این یعنی در این دو کشور، پرورش کفتار و به دست آوردن مهره مار، به عنوان یک حرفه جدی دنبال می‌شود.

 

در بقیه کشورها چه خبر است؟

اگر فکر می‌کنید که خرافه مختص آسیا و خاورمیانه است، باید گفت که اشتباه می‌کنید. در هر منطقه جغرافیایی، خرافات لباس آن منطقه را بر تن می‌کند اما هرگز از بین نمی‌رود.

در این میان، نام انگلیسی‌ها در بین کشورهای اروپایی و غربی که به خرافات اعتقاد دارند بیشتر از همه دیده می‌شود.

مثلا انگلیسی‌ها معتقدند اگر آیینه را شکستی تا ۷ سال بدشانسی خواهی آورد، نباید چتر را در خانه باز کرد، پا گذاشتن روی خط بین کاشی‌های پیاده رو باعث شکستن ستون فقرات می‌شود، هرگز نباید از زیر نردبان رد شد و... هرچند که برای تمام این باورهای خرافی فرضیه‌هایی وجود دارد که علت ایجاد آن را توضیح می‌دهد.

البته تمامی این باورها ریشه در اتفاقات گذشته دارد که نسل به نسل منتقل شده و علت اصلی آن فراموش شده و عمل باقی مانده است.

منابع بین المللی طلسم را قدرتی ماورای طبیعی می‌دانند که میتواند با طبیعت در بیفتد. اما چرا؟ در ابتدا انسان درک کمی از طبیعت داشت و آن را قدرتی وحشتناک می‌دانست که می‌تواند زندگی افراد را نابود کند. درنتیجه نیاز داشت برای حفاظت از خود قدرتی فراتر از آن بیابد. انسان قدرت طبیعت را تابویی می‌دانست که شکستن و در افتادن با آن سزای مرگ در پی دارد و فرد تنها در صورت استفاده از یک طلسم می‌تواند زنده بماند. این باور دانه‌ای بود که تا نسل‌ها در ذهن انسان کاشته شد و شاخ و برگ داد و در هر نسل و زمانه نسبت به نیاز آن دوران تغییر شکل داد که انسان می‌تواند از طریق طلسم، روال عادی طبیعت و اتفاقات را عوض کند از استفاده از آن برای در امان ماندن از حیوانات وحشی و خواندن ورد به آب و ریختن آن روی زمین برای باران گرفته تا ساختن عروسکی از شخصی دیگر و شکنجه کردن آن عروسک برای اینکه همان اتفاق برای آن فرد بیفتد تا در قرن حاضر برای کسب مال و رزق بیشتر و برگشتن معشوقی که فرد را دوست ندارد، همه و همه بعد از گذر سال‌ها هنوز یک چیز را نشان می‌دهند؛ استیصال انسان در برابر طبیعت و تلاش برای تغییر دادن همه چیزهایی که در حالت عادی قادر به تغییر آن نیست؛ حتی با دستاویز شدن به استخوان حیوانات مرده!...