زمان : 13 Mehr 1398 - 20:28
شناسه : 154007
بازدید : 4704
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان بهاباد  برگزارشد به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان بهاباد برگزارشد صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی به مناسبت هفته ناجا صبح امروز شنبه با حضور فرماندار امام جمعه اعضای شورای تامین و نیروهای نظامی وانتظامی ومسئولان ادارات در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزارشد.

به گزارش یزدفردا  ، محمد مهدی خانی زاده بهابادی در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار داشت: بی تردید امنیت و آرامش امروز کشور و شهرستان مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است که در سایه مجاهدت آنان فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امنیت مقوله بسیار مهمی است که در کشور و شهرستان بایستی انجام گردد افزود: برای اجرای امنیت که شما ضابطین قانون هستید و رعایت می‌کنید باید قانون را برای شهروندان و نحوه برخورد با قانون را در شهرستان فرهنگ سازی کرد.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه اولویت بندی و برخورد با تخلفات یکی از مسائل مهم در شهرستان و جامعه است گفت: مأمورین انتظامی و ضابطین قضایی منظم به رعایت اولویت بندی در برخورد با تخلفات است.

خانی زاده بهابادی بابیان اینکه اگر به ریشه ایمان توجه داشته باشیم درمیابیم که ایمان از کلمه امن می‌آید آن کسی که به خداوند بزرگ ایمان داشته باشد سبب می‌شود تا این فرد امنیت روحی و روانی پیدا می‌کند افزود: امنیت در جامعه کشور و شهرستان یک مقوله بسیار مهمی است که باید به آن توجه بیشتری شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر توانمندی و اقتدار کشور و مملو از خدمت، ایثار و تأمین امنیت و آرامش در جامعه و کشور و شهرستان است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه بهاباد هم در این آئین ضمن تبریک هفته ناجا به تلاش گران عرصه امنیت و آرامش به مقوله امنیت نرم در جامعه اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی مظهر توانمندی و اقتدار کشور است.

وی بیان کرد: وظیفه پلیس ایجاد امنیت است و یکی از مقوله‌های امنیت، امنیت اجتماعی است جامعه باید امنیت فرهنگی داشته باشد برخی هنجارشکنی‌ها باعث ناامنی فرهنگی می‌شود پلیس هم مطابق با وظایف خود با این هنجار شکنان مقابله کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در ادامه بابیان اینکه در جامعه و کشور ما بسیاری از مردم قانون را نمی‌دانند، گفت: ایمان مردم و علم مردم و سطح آگاهی افراد لازمه آشنایی با قانون و برخورد تخلفات در جامعه است که باید به قانون توجه بیشتری نمود.

در ادامه صبحگاه مشترک، نیروهای نظامی و انتظامی با ادای احترام به تصاویر شهدای این شهرستان به روح آسمانی آنها سلام و صلوات هدیه کردند و در پایان با اهدای جوایزی از افسران، نظامیان، کارکنان نمونه و بازنشستگان نیروهای مسلح و خبرنگاران بهاباد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /