زمان : 13 Mehr 1398 - 15:47
شناسه : 153993
بازدید : 3208
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی از پایه‌های اقتدار نظام است استاندار یزد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی از پایه‌های اقتدار نظام است استاندار یزد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، به وضعیت مطلوب شاخص‌های امنیتی در استان اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی باید بیش از پیش توطئه و اهداف دشمنان را با برقراری امنیت خنثی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸، "محمدعلی طالبی" در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی از پایه‌های اقتدار نظام است.
وی افزود: با نگاهی به فراسوی مرزهای کشور، امروزه بیش از هر زمان دیگر، قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌شمار غیور مردان و زنان نیروی انتظامی در مرزهای کشور هستیم.
استاندار یزد در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب شاخص‌های امنیتی در استان، گفت: تأمین امنیت عمومی برای توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مهمترین راهبرد مسئولان نظام انقلاب اسلامی در کشور است.
"طالبی" با بیان اینکه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزها و ماههای آینده از جمله رویدادهای حائز اهمیت در کشور است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی این مهم را با آرامش و امنیت در کشور برگزار نموده و در کنار امنیت عمومی، شرایط مناسبی برای مشارکت تمام اقشار در انتخابات ایجاد شود.‌
رئیس شورای تامین استان با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه امنیت و آرامش ایران اسلامی، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی این روزها به دنبال ناامن کردن شرایط داخلی کشور هستند که باید برای مقابله با این مهم برنامه‌ریزی جدی انجام شود.
"طالبی" در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در روزهایی که دشمنان نظام اسلامی امیدشان به اغتشاشات در کشور است، تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی باید بیش از پیش توطئه و اهداف دشمنان را با برقراری امنیت خنثی کنند.