زمان : 30 Bahman 1387 - 00:46
شناسه : 15391
بازدید : 12476
اتهام نماينده مردم يزد به استاندار و فرماندار يزد :آقاي اولياء! خجالت بكشيد! مردم آبرومند يزد، گشنه يك شام و ناهار نيستند بیاید-دومین سفر استانی رییس جمهور(22) اتهام نماينده مردم يزد به استاندار و فرماندار يزد :آقاي اولياء! خجالت بكشيد! مردم آبرومند يزد، گشنه يك شام و ناهار نيستند بیاید-دومین سفر استانی رییس جمهور(22)

وبلاک توفان -محمد رضا شوق الشعراء:اتهام نماينده مردم يزد به استاندار و فرماندار يزد
استانداري كه در آخرين نشست خبري خود با خبرنگاران، به خبرنگاران میوه و شیریني نداده، به مردم شام و ناهار خواهد داد!؟
توهين نماينده مردم يزد به مردم يزد:
مطمئنا اعلام یکسری امکانات نظیر شام و ناهار و پذیرایی می‌تواند، مردم بیشتری را برای استقبال از احمدی نژاد جمع کند!
در شان دولت نیست با وعده شام و ناهار، مردم را به استقبال از احمدی نژاد فرا بخوانند!
آقاي اولياء! خجالت بكشيد! مردم آبرومند يزد، گشنه يك شام و ناهار نيستند
پارلمان‌نیوز: نماینده مردم یزد در خانه ملت با انتقاد از تصمیمات استانداری یزد در خصوص سفر رئیس جمهور به این استان، گفت:«در شان دولت نیست که با وعده شام و ناهار، مردم را به حضور و استقبال از آقای احمدی نژاد در جریان سفر استانی به یزد فرا بخوانند.»
علی اکبر اولیا در گفتگو با پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس با تاکید بر اینکه فرمانداری و استانداری یزد در آستانه سفر احمدی نژاد به این استان در صدد تشویق مردم به حضور در این مراسم هستند، اظهار داشت: «ما انتظار داریم که مراسم استقبال از آقای احمدی نژاد خودجوش و کاملا مردمی باشد نه اینکه تلاش‌های خارج از عرف برای کشاندن مردم به خیابان‌ها صورت بگیرد.»
اولیا تاکید کرد:«دولت نباید برای حضور مردم در سفرهای استانی برنامه‌ریزی کند زیرا این اقدام شائبه‌های دیگری از جمله دخالت دولت و رفتارهای تبلیغاتی - انتخاباتی را ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه امیدوار هستیم استانداری و فرمانداری یزد این تصمیم خود را اصلاح کنند گفت:«مسولان باید اجازه بدهند صداقتی که در رابطه مردم و دولت هست حفظ شود و این رابطه لوث نشود.»
اولیا گفت نباید با بکار گرفتن یک ابزارهای غیرطبیعی تلاش کنند مردم را به صحنه بیاورند چون این ماجرا شاید در کوتاه مدت برایشان نتیجه داشته باشد اما مردم را دلسرد می کند
عضو فراکسیون خط امام در عین حال تاکید کرد:«مطمئنا اعلام یکسری امکانات نظیر شام و ناهار و پذیرایی می‌تواند، مرم بیشتری را برای استقبال از احمدی نژاد جمع کند.»
لازم به ذکر است در جلسه استاندار یزد با معاونین استانداری، فرماندران و مسئولین کارگروههای ستاد سفر ریاست جمهوری به استان یزد، مصوباتی قابل تامل تصویب شده است و تاکید شده که استقبال پرشکوه از احمدی‌نژاد در استان یزد که زادگاه محمد خاتمی به شمار می‌رود بازتاب‌های گسترده جهانی خواهد داشت.
و اما!
آقاي اولياء! خجالت بكشيد! مردم يزد، گشنه يك شام و ناهار نيستند
مهندس علي اكبر اولياء، كه سالها معاون سفيد و كلانتري در استانداري يزد بوده است، چگونه نماينده مردم يزد و صدوق است كه مردم يزد را نمي شناسد!؟ مردم نجيب و صبور و قانع و فهيم و ميهمان نواز يزد، كه در سفر اول رئيس جمهور به يزد، كمترين نامه را به رئيس جمهور نوشتند، و كمترين درخواست را از او داشتند، هيچگاه بخاطر شكم و يك چلوكباب دو هزار توماني، خودشان را نفروخته و راي نداده و نمي دهند، و اين اتهام سنگين اولياء به مديران و مسئولان استان، بيش از آنكه توهين به حاميان دولت و اصولگرايان يزد باشد، توهين به مردم فهيم يزد مي باشد، كه اگر مردم يزد بخاطر شكم راي مي دادند…
آقاي اولياء نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس، كه خود را اصلاح طلب مي داند، مي بايست بخاطر اين توهين و اتهام، از مردم يزد عذرخواهي كند، چرا كه در شان مردم يزد نيست كه بخواهند بخاطر يك شام و ناهار به پيشواز رئيس جمهور بروند، و مهمتر اينكه اگر مديران و مسئولان بخواهند به مردم شام و ناهار بدهند، در كجا و چگونه به اينهمه استقبال كننده شام و ناهار خواهند داد!؟
آقاي اولياء، به مديران و مسئولان دولت نهم در يزد انتقادات زيادي وارد است، و شما مي توانيد به موارد زيادي اشاره نمائيد، و اما اين اتهام سياسي و جناحي شما، بيش از مسئولان و مديران استان، مردم و فرهنگ يزدي ها را نشانه رفته است.
با اينكه دل خوشي از اصولگرايان يزد نداريم، و بخاطر شكايت آنان از «توفان يزد» در دادگاه جريمه «پولي» شده ايم، اما باور داريم كه بنا بر سابقه، اصولگرايان يزد، سليقه و پول و عرضه دادن يك شام و ناهار را نداشته اند و ندارند، كه اگر اين ولخرجي ها را مي كردند، هيچوقت اصولگرا نمي شدند! و كانديدايشان از راه يافتن به مجلس باز نمي ماند.
آقاي اولياء، مواظب باشيد، در كسوت نمايندگي، و در جريان سياست بازي، خدا را از ياد نبريد!
براستي! آقاي اولياء چگونه مي خواهيد ثابت كنيد كه استاندار و فرماندار يزد، براي استقبال از رئيس جمهور، به مردم يزد وعده شام و ناهار داده اند!؟