زمان : 07 Mehr 1398 - 08:18
شناسه : 153782
بازدید : 4132
روشنایی معابر حادثه‌خیزمیبد ظرف 2 ماه آینده به سرانجام می‌رسد روشنایی معابر حادثه‌خیزمیبد ظرف 2 ماه آینده به سرانجام می‌رسد فرماندارمیبد در بازدید شبانه از چند مسیر حادثه خیر گفت: دو، سه‌نقطه حادثه‌خیز در شهرستان وجود دارد که هنوز از روشنایی برخوردار نیست که از سوی شهرداری و با همکاری اداره برق استان و شهرستان روشنایی آن ظرف 2 ماه آینده انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در بازدید شبانه از چند مسیر حادثه خیر شهرستان گفت: دو سه‌نقطه حادثه‌خیز در شهرستان وجود دارد که هنوز از روشنایی برخوردار نیست.

فلاح افزود: قرار شد این محورها که تیرهای برق آن آماده است از سوی شهرداری و با همکاری اداره برق استان و شهرستان ظرف 2 ماه آینده انجام شود.

وی مسیر خیابان ورزشگاه شهید چمران به سمت اردکان، میدان سفال و سرامیک به سمت راه‌آهن و بلوار نبی اکرم را ازجمله این مسیر برشمرد و گفت: این مسیرها بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره برق و شهرداری تأمین خواهد شد.

فرماندارمیبد همچنین افزود: خیابان امام و امام حسین شهر بفروئیه هم از اولویت‌های اداره برق است که قرار است روشنایی آن تا 2 ماه آینده به سرانجام برسد.

یادآورمی شود؛ در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه روشنایی شهرستان میبد با مشارکت بخشداری‌ها و شهرداری‌ها صورت گرفته است.