زمان : 15 Shahrivar 1398 - 14:41
شناسه : 153473
بازدید : 7210
بهره برداری از محور بافق _ رفسنجان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ بهره برداری از محور بافق _ رفسنجان محور بافق به رفسنجان یکی از شریان‌های ارتباطی شهرستان بافق به شرق است که پس از سال ها نیمه تمام ماندن، سرانجام تکمیل شد.

 یزدفردا:محور بافق به رفسنجان یکی از شریان‌های ارتباطی شهرستان بافق به شرق است که پس از سال ها نیمه تمام ماندن، سرانجام تکمیل شد. 

به گزارش یزدفردا :روز پنج‌شنبه ۱۴ شهریورماه با حضور "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "مصطفی سالاری" مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور،‌ "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "محمدرضا صباغیان" نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، "‌عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان بافق و جمعی از مسئولان استان و شهرستان جاده بافق رفسنجان به طول ۳۱ کیلومتر به بهره برداری رسید.

محور بافق به رفسنجان یکی از شریان‌های ارتباطی شهرستان بافق به شرق است که پس از سالهاست نیمه تمام ماندن سرانجام تکمیل شد که با بهره برداری از این محور پیوند بیشتری برای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق ایجاد می‌شود.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه افتتاح این محور گفت: با تکمیل این جاده مسیر بافق به شهر‌های انار، شهربابک، سیرجان و بندرعباس 160 کیلومتر کوتاه می‌شود و بافق از حالت بن بست ترانزیتی خارج و به سه راه مواصلاتی تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: کل مسیر در حوزه استحفاظی بافق ۳۱ کیلومتر می‌باشد که با مشارکت راه و شهرسازی و فرمانداری پنج کیلومتر باقیمانده با اعتبار پنج میلیارد تومان به اتمام رسید.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: طول مسیر بافق به جوادیه نوق ۷۵ کیلومتر می‌باشد.