زمان : 13 Shahrivar 1398 - 08:47
شناسه : 153446
بازدید : 1917
تبدیل شماره اعتباری همراه اول به دائمی امکان پذیر شد تبدیل شماره اعتباری همراه اول به دائمی امکان پذیر شد تبدیل شماره های تلفن همراه از اعتباری به دائمی مشترکان اعتباری در استان یزد امکان پذیر شد.

 

   به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد: مشترکان همراه اول اعتباری با انجام این کار از تمامی سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی برخوردار می شوند.

بر اساس این گزارش: تمامی مالکان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت جدید و تنها با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به نمایندگی های همراه اول و اداره های مخابرات یزد و شهرستانها مراجعه و نسبت به تبدیل سیم کارت خود با هزینه یکصد هزار تومان اقدام کنند.

این روابط عمومی می افزاید:مشترکان باید هزینه یکصد هزار تومان را به عنوان اعتبار اصلی در حساب سیم کارت اعتباری شان داشته باشند؛و در صورت بیشتر بودن اعتبار یاد شده ، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال می یابد.

گفتنی است:سپری شدن مدت زمان حداقل شش ماه از زمان فعال سازی سیم کارت اعتباری، یکی از شرایط لحاظ شده برای استفاده از این سرویس (تبدیل شماره های اعتباری به دائمی) است.