زمان : 09 Shahrivar 1398 - 08:40
شناسه : 153433
بازدید : 3894
بهره برداری از 10 طرح مخابراتی اردکان بهره برداری از 10 طرح مخابراتی اردکان در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت 10 طرح مخابراتی شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- آیین گشایش 10 طرح مخابراتی شهرستان اردکان در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار،زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد،شهابی زاده فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به صورت همزمان در مرکز تلفن خلیج فارس بهره برداری رسید.

در ابتدای این آیین عظمیی ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان مخابرات منطقه یزد به جهت آماده سازی طرح های آماده بهره برداری مخابرات شهرستان اردکان  به نقش ارتباطات در عصر حاضر اشاره کرد و افزود:در دنیای مدرن، ارتباطات نقش تعیین کننده‏ ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‏کند و مخابرات بهترین و برترین ابزار برای این تبادل است.


همچنین زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن خیر مقدم و  تبریک هفته  هفته دولت ،در گزارشی مبسوط  مسئولان حاضر در این آیین را در جریان آخرین وضعیت عملکرد مخابرات منطقه یزد در استان و شهرستان اردکان قرار داد.

شایان ذکر اینکه: در این آیین ۱۰ پروژه تأسیس، افتتاح و جای‌گزینی در حوزه مخابرات شهرستان در بخش‌های شهری و روستایی شامل تأسیس و افزایش تکنولوژی سایت BTS، اجرای ۳ کیلومتر فیبر نوری، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی و... در طرح‌های امام‌سجاد، TV خرانق – هامانه، سایت‌های راه‌آهن و... و چند کافونوری با اعتباری بیش از ۱۱.۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.