زمان : 05 Shahrivar 1398 - 23:21
شناسه : 153373
بازدید : 10879
بزرگترین زمین چمن مصنوعی  روستا ئی استان یزد درروستای  کریم آباد بخش مرکزی بهاباد افتتاح شد همزمان با هفته دولت بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستا ئی استان یزد درروستای کریم آباد بخش مرکزی بهاباد افتتاح شد مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان یزد در روستای کریم آباد بخش مرکزی شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش یزدفردا ، مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار یزدفردا، با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای کریم آباد بهاباد یکی از استانداردترین زمین‌های چمن مصنوعی است که می‌تواند پذیرای مسابقات فوتبال استان و کشوری باشد اظهار داشت: در هفته دولت بیش از 12 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها تحویل ورزش دوستان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه با ساخت این زمین چمن مصنوعی 16 هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان بهاباد اضافه می‌شود افزود: یکی از پروژه‌های استاندارد استان یزد زمین چمن مصنوعی روستای کریم آباد بهاباد است که با 7 هزار متر مربع با همکاری خیرین فرمانداری و بخشداری بخش مرکزی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسید.

و ی در ادامه عنوان کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای کریم آباد بارقه امید در میان جوانان منطقه را برای حضور سبز مسئولان در مستطیل سبز و حمایت همه جانبه از آنان را پررنگ می‌کند و چشم انداز روشن و ثمر بخشی را برای ورزش شهرستان بهاباد ترسیم می‌کند که بدون تردید می‌تواند به حضور قدرتمندانه ورزش استان یزد در عرصه ورزش کشور کمک کند.

شریعتی در پایان گفت: جوانان پرشور بهاباد در عمل نشان داده اند در صورت حمایتهای موثر مسئولان ورزش از هیچ تلاشی برای رشد و ارتقا ورزش منطقه دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/