زمان : 03 Shahrivar 1398 - 21:27
شناسه : 153245
بازدید : 2900
 رشد ۱۴ درصدی پرونده‌های مختومه در شعب بدوی دیوان عدالت اداری 1 رشد ۱۴ درصدی پرونده‌های مختومه در شعب بدوی دیوان عدالت اداری 1

یزدفردا:پرونده‌های مختومه شعب بدوی دیوان عدالت اداری از فروردین ماه تا پایان تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است. براساس گزارش اداره کل برنامه ریزی و بودجه دیوان عدالت اداری، آمار عملکرد دیوان در ۴ ماهه اول سال جاری، در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل به میزان قابل توجهی حائز رشد است.


بر طبق این گزارش، ۴ ماهه اول سال جاری در شعب بدوی تعداد ۴۹ هزار و ۸۳۱ پرونده وارد شده است و در همین مدت زمان در سال گذشته تعداد ۴۳ هزار و ۷۳۱ پرونده وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳/۹ درصد افزایش ورودی داشته است.

بر این اساس در ۴ ماه اول سال جاری تعداد ۵۴ هزار و ۳۵۴ پرونده در شعب بدوی مختومه گردید که این رقم در مدت مشابه سال قبل تعداد ۴۷ هزار و ۵۳۷ پرونده بود که ۱۴/۳ درصد افزایش مختومه داشته ایم.

با توجه به آمار موجود، مانده پرونده‌های پایان دوره تیرماه در سال جاری تعداد ۸۰ هزار و ۴۴ پرونده در شعب بدوی می‌باشد که در مدت مشابه سال ۹۷ این رقم تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۴ پرونده بود که شاهد کاهش ۱۲/۷ درصدی موجودی شعب بدوی است.