زمان : 03 Shahrivar 1398 - 15:42
شناسه : 153219
بازدید : 5589
عجیب اما واقعی:عضو شورای شهری که تحت عنوان کارگر خدمات فضای سبز حقوق می گرفت دستگیر شد!!!! عجیب اما واقعی:عضو شورای شهری که تحت عنوان کارگر خدمات فضای سبز حقوق می گرفت دستگیر شد!!!!

یزدفردا:دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از احضار یکی از اعضای شورای شهر جدید هشتگرد خبر داد.قاضی احمدزاده، دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از احضار یکی از اعضای شورای شهر جدید هشتگرد خبر داد و بیان کرد: یکی از اعضای شورای شهر جدید هشتگرد، تحت عنوان کارگرخدمات فضای سبز، از شهرداری چهارباغ مجموعا ۵۶ میلیون تومان حقوق دریافت کرده بود.


وی خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضایی، فرد مذکور احضار و مکلف به بازگرداندن مبالغ دریافتی شد که تاکنون ۵۰ میلیون تومان از وجوه دریافتی را به شهرداری بازگردانده است و مابقی وجوه نیز باید در مهلت تعیین شده بازگردانده شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده اعضای بازداشتی شورای شهر چهارباغ نیز بیان کرد: برای سه تن از اعضای شورای شهر چهارباغ هر کدام وثیقه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تعیین شده و در حال حاضر بازداشت هستند.
 

قبلا در خبر ها داشتیم 22خردادماه

بازداشت چند تن از اعضاى شوراى شهر چهارباغ به اتهام فساد مالى

دادرس شعبه سوم دادگاه عمومى بخش چهارباغ از باز اشت چند تن از اعضاى شوراى شهر به اتهام فساد مالى خبر داد.

قاضى احمدزاده، دادرس شعبه سوم دادگاه عمومى بخش چهارباغ  از بازداشت چند تن از اعضاى شوراى شهر خبر داد و بیان کرد: پس از انجام تحقیقاتى که در حدود شش ماه به طول انجامید، در روز جارى چند تن از اعضاى شوراى شهر چهارباغ به اتهام فساد مالى بازداشت شدند.

این مقام قضایى خاطرنشان کرد: همچنین در این خصوص یکى از معاونین شهردار، چند تن از کارمندان شهردارى و چند تن از اعضاى شوراى شهر سابق نیز بازداشت شدند و تحقیقات مقدماتى در حال انجام است.

وى در پایان گفت: در این پرونده تعداد متهمان بیش از ١٥ نفر است

وهمچنین بازداشت شهردار

دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ به میزان خبر داد:بازداشت شهردار سابق چهارباغ در خصوص اتهام فساد مالی
دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از بازداشت شهردار سابق چهارباغ در خصوص اتهام فساد مالی خبر داد.
قاضی احمدزاده دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ  از بازداشت شهردار سابق چهارباغ در خصوص اتهام فساد مالی خبر داد و بیان کرد: پیرو پرونده دستگیری اعضای شورای شهر چهارباغ، شهردار سابق چهارباغ روز گذشته بازداشت شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه این فرد به اتهام فساد مالی بازداشت شده است، خاطرنشان کرد: تخلفات مالی بیشتری محرز شده و پرونده در حال تحقیقات و احضار مطلعان و افراد مرتبط با پرونده است.

وی در پایان گفت: حجم تخلفات بیش از چندین میلیارد است.
 ۲۲ خردادماه سال جاری قاضی احمدزاده از بازداشت چند تن از اعضاى شوراى شهر چهارباغ خبر داد و بیان کرد: همچنین در این خصوص یکى از معاونین شهردار، چند تن از کارمندان شهردارى و چند تن از اعضاى شوراى شهر سابق نیز بازداشت شدند و تحقیقات مقدماتى در حال انجام است و در این پرونده تعداد متهمان بیش از ١٥ نفر است.
قصه چهارباغ هنوز با بازداشت رییس شرکت گاز هم ادامه داشت:محکومیت رئیس سابق اداره گاز بخش چهارباغ به اتهام ارتشاء
رئیس سابق اداره گاز چهارباغ به اتهام ارتشاء و با حکم شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ به حبس، شلاق، پرداخت جزای نقدی، انفصال موقت از مشاغل دولتی و منع از اشتغال به امور شغلی مختلف مربوط به اداره گاز محکوم شد.علی عسگری، رئیس سابق اداره چهارباغ به اتهام ارتشاء و با حکم قاضی رسول احمدزاده، دادرس شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ به ضبط مال ماخوذه به نفع دولت، تحمل پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و پرداخت جزای نقدی معادل ۳۰۰ میلیون تومان در صندوق دولت، انفصال موقت به مدت سه سال از مشاغل دولتی و منع از اشتغال به امور شغلی مختلف مربوط به اداره گاز به مدت دو سال محکوم شد.

متهم مطابق اقرار صریح و بی شائبه خود اظهار داشته است که مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون تومان به شیوه‌های مختلف از مردم دریافت کرده است، حکم صادره توسط دادگاه تجدید نظر عینا تایید شده و جهت اعزام به زندان به متهم ابلاغ شده است.

جهت اطلاع :بخش چهارباغ که مدتی فساد مسئولین آن جهانی شده است در کدام نقطه ایران اسلامی است که مردم شریفش اینگونه با حرکت نماینده های شورای شهر ،شهردار،رییس شرکت گاز و.. حقشان پایمال می شود .

بخش چهارباغ یکی از بخش‌های شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز ایران است

 

تقسیمات کشوری

 

  • بخش چهارباغ
    • دهستان چهاردانگه (ساوجبلاغ)
    • دهستان رامجین

 

شهر: چهارباغ، مهدی‌آباد، حافظیه

 

۲۲ روستای دارای شورای اسلامی و دهیاری

 

و یک منطقه شهری (چهارباغ) که از ۳ ناحیه چهاردانگه،ملک آباد و مهدی آباد تشکیل شده است بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۷۴۰۹ نفر بوده است.

 

چَهارباغ شهری است در استان البرز ایران. این شهر در بخش چهارباغ از توابع شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد.

 

جمعیت چهار باغ در سال ۱۳۸۵، برابر با ۵۶۱۸ نفر بوده‌است.[۱] ولی با پیوستن دو روستای پرجمعیت مهدی‌آباد و ملک‌آباد (دو روستا با ۴۰هزار نفر جمعیت) به این شهر در سال ۱۳۸۷ و مهاجرپذیری جمعیت آن به حدود ۶۵ هزار نفر رسید.

 

شهر چهار باغ از شمال محدود به اتوبان تهران- قزوین از شمال شرقی محدود به خیابان صنعتکاران (مرز مشترک با کمالشهر کرج) از سمت جنوب شرقی به خط راه آهن و جاده قزلحصار و از سمت جنوب محدود به دکل‌های فشار قوی انتهای چهارباغ و از سمت جنوب غرب محدود به خیابان خراسان (روستایقوهه) و خط راه آهن و از سمت شمال غرب محدود به خیابان تک‌ماکارون (مرز مشترک با بخش مرکزی) می‌باشد.[۲]

 

این شهر از ارتقای روستای چهاردانگه به شهر (در نیمه اول سال ۸۴) و الحاق دو روستای مهدی‌آباد و ملک‌آباد (تیرماه ۱۳۸۶)، تأسیس شده‌است و شهرداری آن از تاریخ ۲۳ مرداد ماه سال ۱۳۸۴ آغاز به کار نموده‌است.

 

ادارات چهارباغ

 

هم‌اینک دفتر امام جمعه و دفتر نماینده مجلس ادارات دادگستری ، کمیته امداد ؛ شهرداری، بخشداری، شورای اسلامی شهر وبخش وارشاد و تبلیغات اسلامی، امورمساجد، مجتمع حل اختلاف ،گاز آب، برق، بهزیستی ؛ ورزش و جوانان،مخابرات، دفتر پستی، کلانتری، پلیس راه کارگزاری تأمین اجتماعی وبیمه روستایی در چهارباغ فعالیت دارند.

 

فاصله بین مهدی‌آباد تا مرکز شهر چهارباغ حدود ۱۰کیلومتر است و ملک‌آباد نیز حدود پنج کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. چهارباغ از جمله شهرهایی است که بین مناطق شهری آن زمین‌های کشاورزی و باغی فراوانی وجود دارد. بخش زیادی از اراضی حریم بافت شهری چهارباغ به کشت محصولات کشاورزی، سبزی و باغات میوه اختصاص دارد و سالانه مقادیر قابل توجهی محصول در منطقه برداشت می‌شود.

 

طرح مطالعاتی ساخت شهرک صنعتی چهارباغ در زمینی به مساحت ۸۰۰هکتار در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.

 

شهرک الهیه و دهکده ورزشی از محلات و روستاهای چهارباغ هستند.[۱] وجود اراضی مزروعی با تنوع کشت انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) با وسعت ۱۵۰۰ هکتار و همچنین وجود باغات میوه و به ویژه فعالیت تعداد کثیری گلخانه‌های تولیدکننده گل‌های زینتی و سایر محصولات که موجب گردیده‌اند این شهر تحت عنوان قطب گل و گیاه استان مطرح گردد؛ و چهارباغ مهد پرورش گلهای پامچال بوده که حتی به خیلی از کشورهای خارجی صادر می‌شود

 

باغ پرندگان چهارباغ از جمله نقاط دیدنی است که صدها گونه پرنده نایاب را در خود جای داده است