زمان : 25 Mordad 1398 - 20:32
شناسه : 152983
بازدید : 3027
40 ميليارد ريال اموال سرقتی به مالك حقوقي آن برگردانده شد 40 ميليارد ريال اموال سرقتی به مالك حقوقي آن برگردانده شد
 یزدفردا :فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد:‌ متهمان دستگير شده در اين عمليات بعد از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور وثيقه قانوني روانه زندان شدند.*
یزدفردا:گروه استان ها - مركزي - فرمانده انتظامي استان گفت: 40 ميليارد ريال اموال سرقتی يك شركت صنعتي متعلق به يكي از بانك هاي استان طی یک عملیات پلیسی کشف و به نماينده حقوقی بانك تحويل داده شد.
 

سرهنگ "حسن مخفمي شهرستاني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر، اظهارداشت: نماينده حقوقي يكي از بانك هاي استان مرکزی با اعلام شكايتي، گزارش سرقت از يك كارگاه صنعتي واقع در يكي از شهرك هاي صنعتي اطراف شهر اراك را به پليس اعلام كرد.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه پليس مشخص شد، سارقان با تخريب قفل درب ورودي و بريدن درب سوله ها مقدار قابل توجهي از اموال موجود در كارگاه را كه برابر اعلام نماينده حقوقي بانك حدود 40 ميليارد ريال برآورد قيمت شده است، سرقت كرده اند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد:‌ كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دریافتند اموال سرقت شده توسط 2 دستگاه جرثقيل و يك دستگاه كاميون بارگيري و از طريق يك جاده فرعي از اين شهرك صنعتي انتقال داده شده است.

سرهنگ مخفمي شهرستانی خاطر نشان كرد: با اقدامات تخصصي كارآگاهان پليس، دو نفر از عاملان اين سرقت شناسايي و در عمليات ضربتی دستگير شدند؛ متهمان در بازجويي هاي تخصصي اعتراف كردند اموال مسروقه در گاراژي در تهران تخليه شده است.

وی گفت: پس از اعترافات متهمان، کارآگاهان پلیس استان ضمن کسب مجوز قضائی، مالک گاراژ را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسي از گاراژ ،‌كليه اموال مسروقه كشف و به نماينده حقوقي بانك تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد:‌ متهمان دستگير شده در اين عمليات بعد از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور وثيقه قانوني روانه زندان شدند.*