زمان : 24 Mordad 1398 - 23:55
شناسه : 152911
بازدید : 2725
کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی با ترفند پرداخت سود 35 درصدی کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی با ترفند پرداخت سود 35 درصدی
یزدفردا:گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی استان، از کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی مشتریان یک موسسه قرض الحسنه، با ترفند پرداخت سود 35 درصدی به سپرده های آنان خبر داد.

سردار "مهدی معصوم بیگی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از وصول شکایاتی مبنی بر اینکه یک موسسه قرض الحسنه با ترفندپرداخت سود 35 درصدی به سپرده های مشتریان، با دریافت مبالغ زیادی از آنان، هیچ سودی پرداخت نکرده، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از کارمندان این موسسه از اطمینان مشتریان سوء استفاده کرده و با ترفند پرداخت 35 درصد سود به سپرده های آنها، پس از برداشت مبلغ 200 میلیارد ریال، متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و نیز سرنخ های موجود موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به برداشت مبلغ 200 میلیارد ریال از حساب مشتریان این موسسه با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد که همدست وی نیز توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: شهروندان فریب سودهای نامتعارف و غیرقانونی را نخورند و همیشه در نظر داشته باشند طمع افراد است که زمینه و فرصت وقوع جرم را برای مجرمان فراهم می کند، امید است شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه های پلیس هرگونه اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.*