زمان : 23 Mordad 1398 - 16:00
شناسه : 152806
بازدید : 4925
گزارشی از جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار امروز؛ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ گزارشی از جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار امروز؛ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸
 
یزدفردا: جدیدترین نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در بازار_ قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز چهارشنبه بیست و سوم مرداد نسبت به روز گذشته کاهش یافت به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

 
در بازار آزاد امروز هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع سکه بدون تغییر نسبت به معاملات سه‌شنبه یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۹۸ دلار قیمت خورد.
 

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (ریال)
مثقال طلا
۱۸,۰۹۰,۰۰۰
۱۷,۹۴۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۱۷۶,۰۷۰
۴,۱۴۱,۴۵۰
سکه جدید
۴۲,۱۵۰,۰۰۰
۴۱,۵۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۵۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۱,۸۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۳,۵۰۰,۰۰۰
۱۳,۵۰۰,۰۰۰
سکه گرمی ۹,۴۰۰,۰۰۰
۹,۴۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۵۲۲ دلار
۱۴۹۸ دلار
 
 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸

صرافی ملی قیمت دلار را برای چهارشنبه بیست و سوم مرداد بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی سه‌شنبه، ۱۱ هزار ۷۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۱۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸

همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد.

اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.
 

قیمت انواع ارز در بازار آزاد چهارشنبه ۲۳ مرداد (تومان)

دلار
۱۱۷۵۰
یورو
۱۳۱۳۵
درهم امارات
۳۲۰۰
پوند
۱۴۱۹۵
دلار کانادا
۸۸۷۰
لیر ترکیه
۲۱۰۰
دلار استرالیا
۷۹۴۵
یوان چین
۱۶۷۵

قیمت دلار و ارز بانکی در روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (چهارشنبه بیست و سوم مرداد ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت روز گذشته ۵۰ هزار و ۶۲۳ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۹۲۰ ریال ارزش‌گذاری شد.