زمان : 22 Mordad 1398 - 19:56
شناسه : 152765
بازدید : 4635
رسانه باید اخلاق مدار و در خدمت جامعه باشد شهردار بافق: رسانه باید اخلاق مدار و در خدمت جامعه باشد شهردار بافق گفت: رسانه باید اخلاق مدار باشد و در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده  در این آئین  تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق با گرامیداشت یاد و نام محمود صارمی و شهدای رسانه و نکوداشت هفته خبرنگار افزود: بی اخلاقی در شان خبرنگار نظام جمهموری اسلامی نیست و مردم از رسانه به عنوان حلقه اتصال بین جامعه و مسئولان انتظار بالایی دارند.

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده خبرنگار به حل مشکلات کمک می کند بیان کرد: قلمی که خبرنگار به صورت مثبت می نگارد تحولی عمیق در پیشرفت و توسعه جامعه به وجود می آورد و چنانچه قلمی منفی بزند می تواند اثر مخرب داشته باشد و هزینه زیادی برکشور و جامعه تحمیل کند.

شهردار بافق خاطر نشان کرد: بسیاری از تصمیمات بر اساس قلم و گزارش خبرنگار شکل می‌گیرد و درواقع خبرنگارحقوقی بر گردن دولتمردان و جامعه  دارد.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر بافق نیز هرکدام پیرامون نقش و جایگاه خبرنگار و اصحاب رسانه در جامعه سخنرانی کردند.

رئیس شورای شهر بافق در این مراسم صحت و امانتداری و نداشتن حساسیت را از ویژگیهای خبرنگار دانست و گفت: نباید احساسات و ذهنیت خبرنگار در تهیه و انتشار خبر دخیل باشد.

حسن محمدی با بیان اینکه نقش و اهمیت خبرنگار در جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است افزود: مطالب خبری باید به سبک و سیاقی نوشته شود که نفع مردم و مجموعه شهرستان در آن دیده شود.

در پایان این مراسم ازخبرنگارن شهرستان بافق با اهداء لوح سپاس و شاخه گل تجلیل شد.