زمان : 10 Mordad 1398 - 01:00
شناسه : 151737
بازدید : 4020
چهارمین نشست خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان مهریز برگزار شد چهارمین نشست خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان مهریز برگزار شد مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در در چهارمین نشست خادمیاران شهرستان مهریز گفت: مأموریت اصلی خادمیاران مهریز تغییر سبک زندگی به صورت اسلامی و محرومیت زدایی و اجرای فرهنگ رضوی در شهرستان مهریز است.

به گزارش یزد فردا، حسین دهقانی زاده مسئول کانون خادمیارن شهرستان مهریز افزود: از ابتکارات شهرستان مهریز طراحی فرم های نذر امام هشتم است که خادمیاران در هشتم هر ماه مبلغی را برای کمک به محرومین شهرستان مهریز پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: تهیه جهزیه از کالاهای ایرانی به مبلغ 12 میلیون تومان برای عموم همشهریان همه نو عرسان می تواند با پرداخت 12 میلیون  تومان صاحب جهیزیه کامل یک زندگی مسقل و معمولی شوند.

دهقانی زاده گفت: از مهم ترین اهداف کانون های خادمیاری شهرستان مهریز به کارگیری نسل جوان و استفاده از ظرفیت های آنها است در کانون های تخصصی است.

 

محمد علی کربلایی مسئول IT  کانون خادمیاران مهریز گفت: خادمیاران می تواند در سه عرصه تخصصی، عمومی و ستادی و پنج تخصص مختلف که در سامانه خادمیاران رضوی مشخص شده است فعالیت کنند.

وی ادامه داد: خادمیاران مهریز بعد از انجام فعالیت های انتخاب شده و تأیید مسئولین کانون ها می تواند چهار کشیک حرم برای خدمت به زائران حرم رضوی انتخاب کنند.

کربلایی تصریح کرد: مهم ترین اصل در خدمت به زائران رضوی اخلاق و منش رضوی ، دستگری از آنها و خوش رفتاری با آنها است.  

به گزارش یزد فردا، در این نشست 200 خادمیار خواهر و برادر حضور داشتند