زمان : 30 Tir 1398 - 15:45
شناسه : 151358
بازدید : 3203
جلسه هماهنگی کلاسهای آموزشی هلال احمر در کانون های طلاب شهرستان بهاباد جلسه هماهنگی کلاسهای آموزشی هلال احمر در کانون های طلاب شهرستان بهاباد جلسه هماهنگی کلاس های آموزشی جمعیت هلال احمر جهت طلاب شهرستان با حضور نماینده کانون طلاب حضرت مهدی (عج)شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار داشت : این جلسه، در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان  و با هدف هماهنگی مناسب در برگزاری دروه های آموزشی، امدادی، فرهنگی و هنری برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد در این جلسه با تشریح فعالیت های انجام شده بر اهمیت ایجاد هماهنگی در برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این دوره ها دریچه ی ورود جوانان به فعالیت های عام المنفعه و امدادی هلال احمر است، افزود: علاوه بر ارائه آموزش ها، باید تشویق و ترغیب و جذب جوانان به فعالیت های بشردوستانه در اولویت برنامه های جوانان قرار بگیرد.

رضاپور گفت: آشنایی جوانان با فعالیت ها و اهداف هلال احمر و مشارکت آنها در این برنامه ها موجب ترویج فرهنگ صلح و دوستی و تکریم انسان ها است و از این روباید تلاش کنیم، جوانان ضمن فراگیری آموزش ها جذب این فعالیت ها شده و با توجه به علایق خود در گروه های هدف جهت مشارکت در طرح های هلال احمر سازماندهی شوند.