زمان : 27 Tir 1398 - 00:29
شناسه : 151322
بازدید : 3954
یزد، پیشرو در جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف گردشگری یزد، پیشرو در جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف گردشگری معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: استان يزد از استان هاي برتر كشور در جذب سرمايه گذار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛"حسین اربابی" در حاشیه بازدید از اقامتگاه های سنتی یزد با اشاره به پیشروی این استان در جذب سرمایه گذار گفت: فضای کالبدی شهر تاریخی یزد، شهرستان ها و روستاهای آن باعث شده سرمایه گذاری خوبی در حوزه های مختلف گردشگری صورت گیرد.

معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزود: ایجاد کمپ های گردشگری در مناطق کویری و هتل های سنتی در بافت تاریخی نمونه بارز هدفمندی سرمایه گذاران یزدی در بخش گردشگری است.

این مقام مسئول اظهار داشت: همه ی این فضاها همراه با مهمان نوازی و خلق و خوی ویژه ی یزدی ها باعث ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این زمینه شده است.

گفتنی است؛ ظهر امروز "حسین اربابی" معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به همراه "محمد رستگاری" فرماندار یزد از اقامتگاه های سنتی ارگ فهادان و صفی خانی و همچنین مجموعه پذیرایی سیب و نار بازدید کرد.