زمان : 13 Khordad 1398 - 23:34
شناسه : 150737
بازدید : 4953
آغاز به کار طرح «شهروند خبرنگار» در وزارت نیرو آغاز به کار طرح «شهروند خبرنگار» در وزارت نیرو همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی طرحی با عنوان شهروند خبرنگار برای جلب مشارکت مردم در اطلاع رسانی در وزارت نیرو آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، در راستای اجرای این طرح از تمامی علاقمندان دعوت به عمل می آید تا با ارسال اخبار، تصاویر و فیلم های حوزه صنعت آب و برق در زمینه های مدیریت مصرف، حوادث، خدمت رسانی، کیفیت آب، وضعیت فاضلاب و خدمات برق رسانی در استان، شهر و محله خود شهروند خبرنگار وزارت نیرو باشند.

آثار منتخب در سایت، کانال و صفحات اجتماعی وزارت نیرو در صورت وجود مشخصات با نام ارسال کننده باز نشر داده می شود و تمامی آثار در جشنواره نیرو رسانه که در سال جاری برگزار می شود شرکت داده خواهند شد و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا می گردد.

گفتنی است: شهروند- خبرنگارانی که 20 مطلب ارسالی آن ها در خروجی های مربوطه منتشر شود کارت شهروند خبرنگار افتخاری وزارت نیرو را دریافت می کنند.

مخاطبین می توانند آثار خود را به آدرس http://pr.moe.gov.ir  و یا از طریق پیام رسان به آدرس @nirooreporter ارسال کنند؛ در صورت ارسال از طریق آدرس سایت حجم فایل نباید بیشتر از 15 مگابایت باشد و در صورت ارسال از طریق پیام رسان نیزباید #شهروند- خبرنگار در ابتدای کپشن درج شود.

لازم به ذکر است: تصاویر ارسالی دارای زیرنویس باشد و در هنگام فیلم برداری زمان، مکان و توضیحات موضوع به صورت گفتاری ضبط شود و همچنین در زمان ضبط فیلم گوشی در حالت افقی باشد.