زمان : 09 Khordad 1398 - 17:18
شناسه : 150695
بازدید : 5357
مسئولان اقتصاد و دارایی یزد با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مسئولان اقتصاد و دارایی یزد با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند به مناسبت گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به همراه مسئولان بسیج و سپاه الغدیر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تعدادی از خانواده معظم شهدا هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این دیدار با گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل و بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام و شهدا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، « مجید کرباسی « اظهار داشت: خانواده های شهدا نزد خداوند متعال مقام و منزلت بالایی دارند و خدمت به شهدا و خانواده های این عزیزان افتخار بزرگ است.

در این دیدار پدران، مادران و همسران شهدا به بیان گوشه ای از زندگانی، خاطرات، اخلاص و ایثار شهدا پرداختند و خدامحوری، مردم داری و داشتن روحیه شهادت طلبی و خدمت به مردم  را از ویژگی های بارز شهدا برشمردند.

همچنین در این دیدار ضمن بررسی مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهیدان مهدی رضایی، حسین سجادیان، محمد حسین ملاحسینی  و امیر آبرود از مقام شامخ آنان و سایر شهدا تجلیل شد.

این شهیدان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس از جمله والفجر 2 و 4  به درجه رفیع شهادت نایل شدند.