زمان : 09 Khordad 1398 - 04:01
شناسه : 150687
بازدید : 7413
قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است امام جمعه و فرماندار مهریز گفتند : قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی که اوراق زرین یادمان فریاد بی کران مظلومیتی بی حد و مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.

عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و رضا زارع زاده فرماندار مهریز در پیامی مشترك ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف دارالولايه مهريز را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کردند و افزودند: قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی که اوراق زرین یادمان فریاد بی کران مظلومیتی بی حد و مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.

متن این پیام بدین شرح است؛
بسمه تعالی

قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که اوراق زرین یادمان فریاد بی کران مظلومیتی بی حد و مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.

نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا ، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است.
سرزمین قدس نقطه فرود نبی مکرم اسلام از عروج به ملکوت، اولین قبله گاه مسلمین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش های خونین حق جویان فلسطینی است.

آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس»، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

روز قدس یادگار ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

حضور حماسی شما مردم مومن و روزه دار بویژه مردم ولایتمدار دارالولايه مهريز در راهپیمایی روز قدس حمایت از مسلمانان فلسطینی قدس شریف تکمله ای بر عبادت این ماه مبارک است و بی شک نزد خداوند سبحان اجری عظیم خواهد داشت.

امید است فرزندان انقلابی اسلام عزیز پرچمداران مبارزه بی امان با جبهه شرک و استکبار باقی خواهد ماند و عزت و اقتدار مقاومت اسلامی استکبار جهانی، رژیم وهابی آل سعود و رژیم اشغالگر قدس را نابود خواهند کرد.

اینجانبان از مردم فهیم و مومن شهرستان مهريز به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،فرهنگیان و دانشجویان ،صنعتگران و کارگران،ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.