زمان : 07 Khordad 1398 - 13:41
شناسه : 150673
بازدید : 6306
یادواره شهدای روستای طزرجان شهرستان تفت برگزار شد با حضور استاندار یزد؛ یادواره شهدای روستای طزرجان شهرستان تفت برگزار شد "محمدعلی طالبی" استاندار یزد با همراهی "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت در یادواره پنجاه‌وهفت شهید روستای طزرجان شهرستان تفت حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، یادواره پنجاه‌وهفت  شهید روستای طزرجان با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت، جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدای این روستا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

محمدعلی طالبی در این یادواره با تقدیر از همه افرادی که درراه زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا فعالیت می‌کنند اظهار داشت: وجود روحیه مقاومت و ایثارگری در مردم ایران و مقابله با دشمنان نظام به برکت برگزاری همین  یادواره‌های شهدا است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امروز پس از سی سال از پایان جنگ هشت‌ساله، روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری است و باعث شده آن دوران پرافتخار را فراموش نکنیم و برگزاری این‌گونه رویدادها ،در حفظ این روحیه نقش مؤثری داشته است.

طالبی تصریح نمود: در شرایط کنونی و با افزایش دشمنی‌ها نسبت به‌نظام و انقلاب، دشمنان نظام منتظر ضعف و سستی هستند تا ضربه را به پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمایند اما مردم باوجود همه مسائل و مشکلات، با رشادت و ایثارگری در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و مدافع نظام و دولت هستند و درراه حفظ و گسترش ارزش‌های انقلابی و دینی قدم برمی‌دارند.

استاندار یزد تأکید نمود: امیدواریم هر یک از ما در جایگاه‌های مختلف پاسدار خون شهدا و راه پرفرازونشیبی که با سختی‌های زیاد باعث بالندگی در نظام شده است باشیم.

در ادامه استاندار یزد در مراسم نخل برداری عصر شهادت امام علی (ع) روستای طزرجان و نماز جماعت مغرب و عشای مسجد مسلم ابن عقیل شهر تفت حضور یافت.