زمان : 09 Ordibehesht 1398 - 13:25
شناسه : 150296
بازدید : 6172
تاکید بر تعامل دانشگاه و صنعت برای بهره وری در دیدار اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی مطرح شد: تاکید بر تعامل دانشگاه و صنعت برای بهره وری



در دیدار تعدادی از اعضای هیات علمی با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و معاون منابع انسانی این شرکت راههای ارتباط بیش از پیش و مؤثر دانشگاه با این مجموعه صنعتی و معدنی بررسی شد.
در این جلسه که به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی در هتل نیکان بافق برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق ضمن تشکر از نگاه مثبت مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی به موضوعات علمی و فرهنگی شهرستان گفت:در صددیم در سال 98 با تعامل سازنده با مجموعه های معدنی و صنعتی شهرستان در قالب مرکز تحقیقات معدنی به سمت بکارگیری تخصص اعضای هیات علمی دانشگاه برای رفع پاره ای از  مشکلات تولید برآئیم.
عباس فتاحی بافقی تعاملات قبلی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با شرکت سنگ آهن مرکزی را مثبت ارزیابی کرد و بر لزوم ارتباط بیشتر اساتید دانشگاه با این مجموعه معدنی تاکید کرد.
در ادامه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از تعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با دانشگاه  برای رفع علمی برخی نارسایی های بخش تولید استقبال کرد و گفت: برای تحقق این مهم در زمان مدیریت بنده مراودات دانشگاه با مجموعه صنعتی – معدنی شرکت سنگ آهن مرکزی تسهیل خواهد شد و انتظار می رود با حضور و پیگیری مستمر این تعامل به نفع دو مجموعه باشد.
رضا فلاح مبارکه ورود تخصصی اعضای هیات علمی به موضوعات مورد نیاز شرکت سنگ آهن را خواستار شد و افزود: انتظار می رود طرح های پژوهشی از قالب مقالات کتابخانه ای فراتر رفته و باعث حل مسئله و اجرایی شدن طرح هایی شود که بهره وری را بدنبال داشته باشد.
وی یکی از موضوعات مهم و مورد نیاز شرکت سنگ آهن مرکزی را پرداختن به موضوعات علوم انسانی برای ارتقاء سطح دانایی پرسنل دانست و گفت در این زمینه نیز از هرگونه همکاری دانشگاه استقبال می کنیم.
سید علی میرطاهری معاون منابع انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی نیز در این دیدار ضمن برشمردن برخی از افتخارات شرکت سنگ آهن مرکزی در چند سال گذشته در زمینه آموزش نیروی انسانی و تعمیر و نگهداری برای هر گونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی بافق اعلام آمادگی کرد.
همچنین در این دیدار اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق برخی از ظرفیتهای علمی و امکانات دانشگاه که در تعامل با مجموعه های صنعتی و معدنی شهرستان می تواند مورد استفاده واقع شود را برشمرده و طی نامه های جداگانه تخصصی برای دستور و پیگیری به سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی تحویل داده شد.