زمان : 30 Farvardin 1398 - 11:33
شناسه : 150176
بازدید : 4280
"بافق" سرآمد شهرستان های استان یزد در ستاد خدمات سفر "بافق" سرآمد شهرستان های استان یزد در ستاد خدمات سفر در مراسم تجلیل از برترین ها و فعالان گردشگری استان یزد از "زاده رحمانی" فرماندار بافق به عنوان رییس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز حائز رتبه اول در بین شهرستان های استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در مراسمی که صبح روز پنجشنبه بیست و نهم فروردین ماه، به منظور تجلیل از فعالان و برترین های گردشگری استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌ گردشگری استان و جمعی از مدیران کل و رؤسای ستاد خدمات سفر شهرستان های استان از فرماندار بافق به عنوان رئیس برتر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستانی استان یزد تجلیل و فرمانداران اشکذر و میبد در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

در این مراسم بخشدار خرانق و شهردار میبد هم به عنوان برترین انتخاب و بخشدار مرکزی و شهردار و روابط عمومی شهرداری بافق نیز قابل تقدیر اعلام شدند.

 

همچنین نوروزگاه آبشار بافق به عنوان بهترین نوروزگاه استان یزد، آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق به عنوان بهترین برگزار کننده برنامه آرامش بهاری، کمپ کویری شهید برزگری(کاراکال) به عنوان دومین کمپ کویری نمونه و رستوران هتل علمدار بافق به عنوان دومین رستوران برتر گردشگری در استان اعلام و تقدیر شدند و همچنین از "داوود شمس الدینی" دهیار روستای کوشک به عنوان برترین دهیار گردشکری استان تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است در مجموع شهرستان بافق با کسب ۱۰ عنوان برتر از ۵۰ رتبه برتر گردشگری استان یزد در تعطیلات نوروزی مقام نخست گردشگری استان را به خود اختصاص داد.