زمان : 28 Farvardin 1398 - 13:12
شناسه : 150149
بازدید : 6564
تصمیمات جدید ستادکل برای سربازان سیل‌زده تصمیمات جدید ستادکل برای سربازان سیل‌زده

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو های مسلح، گفت: درصددیم تا سربازانی که خا نواده‌هایشان در سیل متحمل خسارت شده‌اند منتقل یا معاف شده و حتی اضافه خدمت‌ها بخشیده شود؛ این موارد تصمیم‌گیری شده و بزودی عملیاتی خواهد شد.

جشنواره جوان سرباز امروز صبح به میزبانی نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا با حضور سربازان منتخب سپاه ارتش ناجا و وزارت دفاع برگزار شد سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سربازان نیروهای مسلح پیش قراول در دفاع امنیت و حوادث هستند و این افراد کسانی هستند که قبل از هر سازمانی در محل حادثه حضور دارند.

وی گفت سربازان در کمال مظلومیت و بدون آنکه کسی آنها را شناخته یا مورد تشویق قرار دهند به خدمت و امدادرسانی در مناطق سیل‌زده مشغول هستند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص تسهیلات ستاد کل برای سربازانی که خانواده های آنها در مناطق سیل زده حضور دارند گفت :در مرحله اول به طور فوری اعلام کردیم که اعزام مشمولانی که خانواده‌های آنها در مناطق سیل زده است در سه مرحله به مدت دو ماه به تعویق خواهد افتاد همچنین به ناجا اجازه دادیم که در هر جا که با مشکلی مواجه شد خودش تشخیص داده و اعزام را به آینده موکول کند.

سردار کمالی گفت :همچنین اعلام کردیم کسانی که عمداً یا سهواً محل خدمت خود را ترک کرده اند این مدت ترک خدمت جز مرخصی اضطراری محسوب و جزء خدمت محاسبه شود.

سردار کمالی اعلام کرد: در مرحله اخیر اعلام کردیم سربازانی که خانواده های آنها با مشکل مواجه شده اند بتوانند با انتقالی به محل سکونت خود بازگردند و اگر خسارت وارد بسیار زیاد باشد معاف شده و حتی اضافه خدمت این سربازان نیز بخشیده شود.

این مقام ارشد ستاد کل اعلام کرد: این موارد هنوز اعلام نشده بخشی از این ها در اختیار رهبری است و بخشی در اختیار رئیس ستاد کل در حال حاضر تصمیم گیری انجام شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.