زمان : 27 Farvardin 1398 - 16:12
شناسه : 150090
بازدید : 6947
آغاز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته نیم سال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته نیم سال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

ثبت نام بدون کنکور رشته های مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز و تا چهارشنبه 6 شهریور 98 ادامه دارد.

به گزارش گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا از اشکذر، تمامی متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه iauashkezar.ac.ir ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت داشتن شرایط، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان انجام می شود و پس از اعلام نتایج کلاس ها در اواخر شهریورماه 98 تشکیل خواهد شد.

شایان ذکر است داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا داشتن مدرک کاردانی (پیوسته  ناپیوسته) برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دارای رشته های روانشناسی، زیست شناسی در گرایش های سلولی و مولکولی و میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد.

از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی، تسهیلات در پرداخت شهریه، داشتن استادان مجرب و کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز، وجود خوابگاه دانشجویی ویژه خواهران، تشکیل اکثر کلاس ها در روزهای آخر هفته، فاصله نزدیک دانشگاه به مرکز استان و دسترسی مناسب، داشتن سرویس رفت و برگشت به یزد و ... می باشد.