زمان : 23 Esfand 1397 - 17:49
شناسه : 149754
بازدید : 6964
ناتوانی جذب اعتبارات پایدار بزگترین مشکل شهرداری مهریزاست ناتوانی جذب اعتبارات پایدار بزگترین مشکل شهرداری مهریزاست رئیس شورای شهر مهریز مهدی زارع با اشاره درآمدهای۱۷میلیارد بودجه امسال شهرداری مهریز گفت: شهرداری مهریز طی ۶سال گذشته اعتبارت پایدار از قبیل کشتارگاه، باغ پهلوان پور، معدن شن و ماسه را در اختیار ندارد و هزینه های شهرداری از طریق مالیات ها، کمیسیون ۱۰۰و عوارض های مختلف دریافت می کند


رئیس شورای شهر مهریز مهدی زارع با اشاره درآمدهای۱۷میلیارد بودجه امسال شهرداری مهریز گفت: شهرداری مهریز طی ۶سال گذشته اعتبارت پایدار از قبیل کشتارگاه، باغ پهلوان پور، معدن شن و ماسه را در اختیار ندارد و هزینه های شهرداری از طریق مالیات ها، کمیسیون ۱۰۰و عوارض های مختلف دریافت می کند.

زارع تصریح کرد: مهم ترین مشکل شهرداری مهریز عدم جذب اعتبارات پایدار است که با پیگیری های انجام شده ۳دانگ از معدن شن ماسه جاده کنج کوه به شهرداری بازگردانده شده و برای بازگردانی مابقی آن در تلاش هستیم. 

 

وی با اشاره با فضا سازی های نوروزی گفت: از مهم ترین اقدامات فضاسازی ویژه نوروزی برای نخستین بار کاشت ۱۰۰هزار گل فصلی در میدان شهرمهریز انجام می شود

 رئیس شورای شهر مهریز گفت : فضاسازی های ویژه نوروزی در شهرستان مهریز برای نخستین بار با کاشت ۱۰۰هزار گل فصلی در میدان شهرمهریز انجام و تاکنون ۳۰هزار گل در میادین اصلی این شهرستان کاشته شده است

زارع افزود: شستشوی جداول سطح، رنگ آمیزی مراسم فرهنگی تفریحی در تفرجگاهای غربالبیز و کوهریگ از ۲۵اسفند ماه لغایت۱۳فروردین سال آینده انجام می شود.

وی ادامه داد: یازده شب جشن ویژه عید نوروز در اقامت گاه هفت شهر و جشنواره رهگذر درمکان های مزرعه شور و کوهریگ مهریز برگزار می شود

زارع با اشاره به کارهای در دست شورای شهرمهریز گفت: تجهیز پارک های این شهرستان به نیمکت های سنگی با اعتباری بالغ بر یک میلیون تومان، سطل زباله در مکان های مورد نیاز قرار داده می شود.

وی  تصریح کرد: تجهیز ست های ورزشی در چهار پارک مهریز، زیر سازی های بلوار شهید فهمید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان انجام می شود.

زارع گفت: آزاد سازی پلاک های فاز یک خیابان منتظری، انجان زیر سازی های بلوار شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیون تومان تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی  با اشاره پر بازدید بودن پارک کوثر چهار پروژه ویژه در این پارک انجام می شود: شهربازی، پارک بادی، احداث پارکینگ و مجموعه تفریحی بزرگسالان با اعتباری بیش از یک میلیار تومان در دست اقدام است.