زمان : 16 Esfand 1397 - 20:27
شناسه : 149649
بازدید : 4516
روزانه ۷۰۰۰ رفسنجانی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند روزانه ۷۰۰۰ رفسنجانی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: روزانه به طور میانگین ۷۰۰۰ نفر از شهروندان شامل دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم توسط سیستم حمل و نقل عمومی شهرداری رفسنجان جابجا می شوند.

علی زارع با اشاره به خدمات دهی ۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در سیستم حمل و نقل شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: در حالی که در چند سال اخیر هیچ اتوبوس جدیدی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی رفسنجان نشده است اما اتوبوسهای سازمان از نظر ظاهر و مدل حرف نخست را می زنند.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوس های فعال در سیستم حمل و نقل شهرداری رفسنجان  از سال ۸۲ تا ۹۰ می باشند که با توجه به اینکه نظر شهردار محترم این است که باید در زمینه حمل و نقل نیز تغییرات محسوسی را در سطح شهر شاهد باشیم پیگیر هستیم که در سال آینده چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید را وارد ناوگان کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر ما یک شهر دانشگاهی محسوب شده و از اتوبوس برای جابجایی بیشتر استفاده می کنند، این نوید را به همشهریان می دهیم که چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید در سال آینده به سیستم حمل و نقل اضافه خواهند شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: روزانه به طور میانگین ۷۰۰۰ نفر از شهروندان شامل دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم توسط سیستم حمل و نقل عمومی شهرداری رفسنجان جابجا می شوند که این آمار در فصل تابستان روزانه به طور میانگین ۴ تا ۵ هزار نفر می باشد.

زارع عنوان کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان طبق قانون تا شعاع ۱۲ کیلومتری به همشهریان در روستاهای حاشیه شهر خدمت رسان می کند و علاوه بر آن در مراسم های مذهبی، نماز جمعه، رزمایش و … به اقشار مختلف خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان در خصوص تنظیف ایستگاههای اتوبوس سطح شهر نیز توضیح داد: تنظیف یکسری ایستگاهها که برای تبلیغات و بهره برداری از آنها به پیمانکار سپرده شده باید توسط خود پیمانکار انجام شود  و در خصوص ایستگاههایی که به خود شهرداری تعلق دارند توسط معاونت خدمات شهری تنظیف می شوند اما با این وجود همکاران ما سعی می کنند ماهانه دو بار ایستگاههای اتوبوس را تنظیف کنند./ شهرداری رفسنجان