زمان : 15 Esfand 1397 - 18:13
شناسه : 149625
بازدید : 4321
جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد مراسم جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه در مدارس وبه صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید بهابادی بهاباد برگزارشد.

 مدیر کمیته امداد بهاباد در مراسم برگزاری این جشن که در مدرسه دخترانع شهید بهابادی برگزارشد افزود: در نخستین روز از جشن نیکوکاری بیش از 3 هزار پاکت برای جمع آوری کمک ها در سطح مدارس شهرستان بین دانش آموزان توزیع شد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده، 6 پایگاه برای جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری از 18 تا 20 اسفندماه در شهرهای مختلف شهرستان برپا می شود، گفت: سال گذشته مردم در جشن نیکوکاری 633 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.

باقری افزود: 16 و 17 اسفندماه نیز با استقرار پایگاه های جشن نیکوکاری در سطح معابر و خیابان های اصلی شهر و میعادگاه های نماز جمعه، مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.

وی با بیان اینکه پس از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی بلافاصله بین مددجویان و نیازمندان توزیع می شود، افزود: درسال گذشته خیر ان ودانش آموزان بهابادی 633 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

انتهای پیام/