زمان : 11 Esfand 1397 - 12:22
شناسه : 149529
بازدید : 10793
ابلاغ حکم نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان اشکذر ابلاغ حکم نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان اشکذر در نشستی با حضور مدیر، معاونان و مدیران شهرستانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد حکم نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان اشکذر ابلاغ شد.

 محمدحسین رحیمی نسب مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در این نشست به تشریح سیاست‌ها و رویکردهای دفتر آستان قدس در استان پرداخت و گفت: دفتر آستان قدس استان یزد در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی و امداد مستضعفین، جذب وقف و نذر و خادم یاری فعالیت می‌کند.

 

محمدحسین رحیمی نسب در ادامه از اعزام زائر اولی به مشهدالرضا (ع) و اجرای طرح خادم یاری در استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر از استان یزد در سامانه خادم یاری ثبت‌نام کر‌ده‌اند که از این تعداد ۴ هزار نفر موفق به دریافت کد خادم یاری شده اند.

رحیمی نسب از اعزام ۱۰ هزار زائر اولی به مشهدالرضا (ع) از ابتدای افتتاح این دفتر تاکنون در استان خبر داد و افزود: زیارت اولی‌ها و کسانی که بیشتر از ده سال از تشرفشان به حرم مطهر گذشته است، می‌توانند به دفاتر آستان قدس در شهرستان‌ها و یا مرکز استان مراجعه یا توسط افراد معتمد معرفی شوند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های خادم یاران در بخش سلامت، محرومیت‌زدایی، کمک به دولت درزمینه خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های دولتی و خیران را از دیگر اهداف ایجاد این دفتر برشمرد.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد از اجرای «طرح قرار هشتم» در روز هشتم هرماه با تبرک گرفتن از نام مبارک ثامن‌الائمه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد نماد و موج خدمت‌رسانی برای انجام خدمات به محرومین، انجام امور خیری به‌صورت ساده و کم‌خرج و ارائه سبک زندگی رضوی انجام می‌شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان امام‌جمعه اشکذر ضمن قدردانی از کارهای فعالیت‌های انجام‌گرفته، گفت: محرومیت‌زدایی برای مردم به نام امام رضا (ع) و از ناحیه ائمه انجام می‌گیرد کار ارزشمندی است.

 

شایان‌ذکر است، در پایان این نشست علی‌اکبر کاظمی که پیش از این به‌عنوان نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان اشکذر معرفی‌شده بود حکم وی ابلاغ گردید.