زمان : 07 Esfand 1397 - 16:30
شناسه : 149466
بازدید : 7268
 زمین چمن مصنوعی روستای مهرآباد افتتاح شد با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد؛ زمین چمن مصنوعی روستای مهرآباد افتتاح شد هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا (س) زمین چمن مصنوعی روستای مهرآباد از توابع شهرستان میبد با حضور"مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان، "محمدعلی طالبی"استاندار یزد، "کمال دهقانی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 7 اسفندماه هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا (س) زمین چمن مصنوعی روستای مهرآباد از شهرستان میبد با حضور"مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان، "محمدعلی طالبی"استاندار یزد، "کمال دهقانی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

این چمن مصنوعی در مساحت 1260 مترمربعی با مشارکت شورای اسلامی، دهیاری روستای مهرآباد، اداره ورزش و جوانان استان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بااعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان احداث‌شده است.

بازدید و حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی امامزاده سید صدرالدین قنبر و زورخانه بشنیغان و افتتاح استخر سرپوشیده خورشید میبد از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در سفر یک‌روزه به شهرستان بود.