زمان : 07 Esfand 1397 - 13:10
شناسه : 149444
بازدید : 4424
برنامه ریزی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در شهرستان بهاباد برنامه ریزی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در شهرستان بهاباد فرماندار بهاباد در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهاباد به منظور افزایش رضایت مندی و استقبال از مسافران نوروزی، بر خدمات رسانی شایسته تأکید نمود و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران باید در آماده باش باشند تا به بهترین نحو پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

 جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهاباد صبح امروز یکشنبه پنجم اسفند97 به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای این ستاد، به منظور برنامه ریزی و آمادگی شهرستان بهاباد برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛فرماندار بهاباد به منظور افزایش رضایت مندی و استقبال از مسافران نوروزی، بر خدمات رسانی شایسته تأکید نمود و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران باید در آماده باش باشند تا به بهترین نحو پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

"محمدمهدی خانی زاده" باتوجه به ظرفیت ‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهرستان گفت: با برگزاری تورهای گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری، شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در شهرستان خواهیم بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به منظور کنترل بازار روزهای منتهی به سال، بر تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی در شهرستان و تأمین اقلام تنظیم بازار و نظارت بر روند توزیع آنها تأکید نمود.

در ادامه کمیته های زیرمجموعه این ستاد برخی از فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده و در نظر گرفته برای نوروز 98 را ارائه نمودند.

برنامه ریزی برای استقرار پایگاههای اطلاع رسانی در ورودی شهر بهاباد و بخش های مرکزی و آسفیچ، تهیه اقلام تبلیغاتی معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان، تبلیغات محیطی و فضای مجازی، آماده سازی محل های اسکان گردشگران و مسافرین نوروزی، آمادگی مکان های گردشگری شهرستان، راه اندازی تورهای گردشگری، مراسم نوروزگاه شهرستان، اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی و آمادگی دستگاه های خدمات رسان از برخی مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ گردید.