زمان : 02 Esfand 1397 - 12:13
شناسه : 149388
بازدید : 5177
بانوان عضو کتابخانه آیت‌الله کاشانی ندوشن در کارگاه  «مادران قصه‌گو» شرکت کردند به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد بانوان عضو کتابخانه آیت‌الله کاشانی ندوشن در کارگاه «مادران قصه‌گو» شرکت کردند کارگاه آموزشی «مادران قصه¬گو» با حضور جمعی از بانوان شهر ندوشن صبح چهارشنبه اول اسفند در کتابخانه عمومی آیت¬الله کاشانی برگزار شد.

 سیده‌طیبه طباطبایی، مسئول کتابخانه عمومی آیت­الله کاشانی ندوشن با اعلام این خبرگفت: یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ایجاد علاقه به مطالعه به ویژه در کودکان، قصه‌گویی مادران برای فرزندان خردسال است.

فرزانه قاسمی، مربی کانون پرورشی فکری میبد و مدرس دوره نیز با بیان اینکه قصه‌گویی ابزاری است که به والدین نحوه ارتباط با کودکان را آموزش می‌دهد، تصریح کرد: قصه راهی است که از طریق آن می‌توانیم مهارت‌های زندگی را به صورت غیرمستقیم برای کودک بیان کنیم،

وی همچنین دو قصه کوتاه کودکانه با عنوان‌های «گنج بدبو» و «خجه کرکرو»  از نوشته­های خود را برای مادران حاضر در کلاس اجرا کرد.

قصه‌گویی فرشته زارعی، کتابدار کتابخانه مرکزی میبد، پایان‌بخش این کارگاه آموزشی بود.

گفتنی است، این برنامه سومین کارگاه آموزشی افزایش مهارت‌های قصه‌گویی ویژه مادران است که به همت اداره کتابخانه­های عمومی شهرستان میبد در این شهرستان برگزار شده است.